Gå til innhold

Huffameg...

Anbefalte innlegg

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg jobber hjemme med div mappebidrag for tida, og samtidig har vi håndtverkere her.

De er av det morgenkvikke slaget, stormer inn før vi er ute av dynene, bruker bad og kjøkken samtidig med oss... Og nå sitter jeg her og må så innmari på do, har holdt meg i over to timer! Venter på at mureren skal bli ferdig for dagen, så jeg kan få gjort mitt nødvendigste. ;-)

Men for all del, de er jo høflige og trivelige, og fint å få fagfolk til hjelp. Men må de på død og liv starte kl sju?

Jeg er ikke helt komfortabel med å ha folk sånn innpå meg. De sjekker sikringsboksen på soverommet, snubler over klesdungen bak døra, er inne på vaskerommet (som i praksis fungerer som et kombinert lager og roterom) for å ordne med hovedkrana... Det er så flaut!!! :-/

Hybelkaninene førsøker å gå i dekning, men de unnslipper heller ikke... Ikke er det særlig vits i å vaske grundig heller, siden de hver dag klamper inn med sko hele gjengen. Nå får jeg bare svelge den flaue smaken og tåle at de tenker sitt om meg her jeg sitter med pc'n hele dagen... Ikke holder jeg huset i stand heller... ;-)

*grøss*

Såh! Måtte bare få det ut. Sorry.

Skrevet

Hoho, så morsomt! ;o) Beklager, men kunne like gjerne ha skrevet dette selv , ler altså svært gjenkjennende :) Har også huset fullt av håndtverekere, og sliter meg dønn fordervet på å holde orden. De griser godt, og for å si det sånn, så blir det fort drittent overalt. Blir mye å holde orden på, med både vårt rot og demmes rot :)

Faktisk veldig godt å høre at ikke alle hjemmeværende/arbeidende har det strøkent i alle rom:)

Skrevet

Det er ikke bare bare å ha fremmede i hus. Trøst deg med at det ser sikkert likedan ut hjemme hos dem også ;)

Men du kan vel "låne" toalettet?

ylvali1365381015
Skrevet

Hoho, så morsomt! ;o) Beklager, men kunne like gjerne ha skrevet dette selv , ler altså svært gjenkjennende :) Har også huset fullt av håndtverekere, og sliter meg dønn fordervet på å holde orden. De griser godt, og for å si det sånn, så blir det fort drittent overalt. Blir mye å holde orden på, med både vårt rot og demmes rot :)

Faktisk veldig godt å høre at ikke alle hjemmeværende/arbeidende har det strøkent i alle rom:)

Strøkent du, så langt derifra!

Skal jo liksom jobbe da, prøver å skrive i stedet for å farte rundt med støvkluten. Men det blir for mye doling, desverre. ;-)

ylvali1365381015
Skrevet

Det er ikke bare bare å ha fremmede i hus. Trøst deg med at det ser sikkert likedan ut hjemme hos dem også ;)

Men du kan vel "låne" toalettet?

For seriøs bissniss krever jeg å være alene. Ikke skal folk stå å trippe utenfor døra, ikke skal jeg åpne døra for dem når godlukta ennu kjennes ætter de fine rættan... Hvis du skjønner problemet?? ;-)

Skrevet

For å si det slik, så burde dere ha tenkt litt mer på dette når dere har bestemt å ha håndverkere i huset.

ylvali1365381015
Skrevet

For å si det slik, så burde dere ha tenkt litt mer på dette når dere har bestemt å ha håndverkere i huset.

;-)

Ikke alt man ser for seg i detalj på forhånd vet du. Men selv om det er litt kinkig akkurat nå betyr jo ikke det at vi ikke vil ha pusset opp huset! For all del, det er jo ikke deres feil heller, og jeg klandret da ikke dem, gjorde jeg?

Jeg har meg selv og takke, men følte for å få ut en smule (forbigående) frustrasjon.

Håndtverker selv kanskje? ;-)

Skrevet

Jeg skal love deg at håndtverkere ser mye rart når de er rundt omkring hos folk. Jeg er sikker på at du har det ganske vanlig, og at de ikke tenker ille om deg.

Det er et styr når de holder på, men det blir deilig når de er ferdige da. Så har du noe å glede deg til :-)

Skrevet

;-)

Ikke alt man ser for seg i detalj på forhånd vet du. Men selv om det er litt kinkig akkurat nå betyr jo ikke det at vi ikke vil ha pusset opp huset! For all del, det er jo ikke deres feil heller, og jeg klandret da ikke dem, gjorde jeg?

Jeg har meg selv og takke, men følte for å få ut en smule (forbigående) frustrasjon.

Håndtverker selv kanskje? ;-)

Hehe, nei jeg er ikke håndverker selv, i alle fall ikke av yrke, selv om jeg er en handy man:-)

Skrevet

Hehe, nei jeg er ikke håndverker selv, i alle fall ikke av yrke, selv om jeg er en handy man:-)

Handymen liker vi. :)

Jeg har en hjemme, det er så kjekt at. Og så skader det jo ikke at han kler den snekkerbuksa veldig godt heller... ;)

ylvali1365381015
Skrevet

Handymen liker vi. :)

Jeg har en hjemme, det er så kjekt at. Og så skader det jo ikke at han kler den snekkerbuksa veldig godt heller... ;)

Hmmm, Blåkleder har faktisk mye fint til sitt bruk! ;-)

Jeg liker også velutstyrte verktøybelter... Og snekkeren er fordømt kjekk. *sukk*

Jeg skjønner hvordan myten om husmødre og håndtverkere oppstod, selv om jeg nå bør passe meg litt -

begynner å minne om en av disse husmødrene selv. ;-)

ylvali1365381015
Skrevet

Se det! :-)

Her i huset må vi leie slike. Men pytt!

Skrevet

Hmmm, Blåkleder har faktisk mye fint til sitt bruk! ;-)

Jeg liker også velutstyrte verktøybelter... Og snekkeren er fordømt kjekk. *sukk*

Jeg skjønner hvordan myten om husmødre og håndtverkere oppstod, selv om jeg nå bør passe meg litt -

begynner å minne om en av disse husmødrene selv. ;-)

Snickars har også fine bukser. :)

Gjest Rrose
Skrevet

Deilig å høre at andre også har roterom og hybelkaniner:-)

De tenker nok ikke så mye på det.

Men du må da komme deg på do!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...