Gå til innhold

Nye Doktor Online er her!


Gjest Redaktør/daglig leder

Anbefalte innlegg

Gjest Webmaster, Utv.

8 innlegg synes i lista over. Det må være det verste som finnes i forumsammenheng.

Fargen er forferdelig.

SIden registrerer ikke avsnitt (antar dette blir utbedret, men det er ganske utrolig at dere åpner siden før såpass elementære funksjoner er på plass).

Fargen gir meg hodepine. Er Paracet en ny sponsor?

Det jeg lurer mest på: Hvor er forbedringene dere snakket om? Her er det kun forverra tilstander.

Forsøker dere å skremme bort brukerne?

Tror dere lykkes.

Hei,

Ting kommer på plass etterhvert. Men, innlegget ditt beviser i det minste at avsnitt fungerer :-)

Tror jeg da, med mindre fungerende avsnitt er en bug i Firefox 2.0

Det er fint at du har synspunkter på ting, vi er glad for tilbakemelding. Dersom du har forslag til konkrete forbedringer så er det fint. Det er også slik at det noen ganger er vanskelig å forholde seg til klager når det klages uten å komme med konkrete forslag til hvordan det kunne vært bedre (dette var ikke spesielt ment til deg, men gjelder et flertall av tilbakemeldingene her).

Peace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Peachy

    11

  • ShitDiddelyDo

    6

  • Lurveline

    3

  • streker paa veggen..!

    3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira :o)

Jeg synes ikke noe som trådlisten. Får bare opp noen innlegg, tungvindt og lese. Lengden på tråden forsvinner i intet.

Savner 100 nyeste. Fant ikke svar til meg.

Fint med luft, men dessverre har jeg ingenting til overs for trådoppsettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Ting kommer på plass etterhvert. Men, innlegget ditt beviser i det minste at avsnitt fungerer :-)

Tror jeg da, med mindre fungerende avsnitt er en bug i Firefox 2.0

Det er fint at du har synspunkter på ting, vi er glad for tilbakemelding. Dersom du har forslag til konkrete forbedringer så er det fint. Det er også slik at det noen ganger er vanskelig å forholde seg til klager når det klages uten å komme med konkrete forslag til hvordan det kunne vært bedre (dette var ikke spesielt ment til deg, men gjelder et flertall av tilbakemeldingene her).

Peace

Konkrete forslag:

Få vekk den hodepineframkallende gulfargen!

Gjør det mulig å skille mellom leste og uleste innlegg.

Lag en markering for startinnlegg (prikk foran innlegget eller en annen farge e.l.).

Svar til meg-funksjonen må tilbake.

100 nyeste og nye fra utvalgte må tilbake, gjerne slik det var før slik at man slipper to vinduer over hverandre.

Dette er det minste som skal til for at forumet i det hele tatt skal være mulig å bruke. Vil mye heller ha tilbake det gamle oppsettet (som vi forøvrig ble lovet ikke skulle tukles med!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

Hei,

Ting kommer på plass etterhvert. Men, innlegget ditt beviser i det minste at avsnitt fungerer :-)

Tror jeg da, med mindre fungerende avsnitt er en bug i Firefox 2.0

Det er fint at du har synspunkter på ting, vi er glad for tilbakemelding. Dersom du har forslag til konkrete forbedringer så er det fint. Det er også slik at det noen ganger er vanskelig å forholde seg til klager når det klages uten å komme med konkrete forslag til hvordan det kunne vært bedre (dette var ikke spesielt ment til deg, men gjelder et flertall av tilbakemeldingene her).

Peace

Avsnitt fungerer heldigvis nå, men gjorde det ikke for litt siden. Prøvde faktisk flere ganger.

Hvorfor har ikke Webmaster rød prikk lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisabeth1365380359

Veldig slitsomt å lese, både på grunn av skrift og bakgrunn. Men jeg snokleser for det meste, så kanskje like greit at jeg nå finner meg en ny hobby;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pontiac

Skal vi se, nå har jeg så vidt fått snust litt rundt men førsteinntrykket er slik:

- Trådlisten er noe uoversiktig, det er for liten plass satt av til trådene og det er litt vanskelig å finne ut hva som er hvilken tråd. Hvis dette i det hele tatt var forståelig skrevet. Før så var det veldig greit å få et godt overblikk på få sekunder, nå er det riktignok helt nytt men det virker veldig "rotete" i forhold.

- Leste tråder må markeres på et eller annet vis. Nå leste jeg nedover i en tråd og måtte gjette meg til hvor jeg slapp når jeg snudde på hodet. Enten dels må man være veldig obs på hvem som har skrevet den før en går inn på det enkelte innlegg for å se hvor i tråden nedover man driver å leser.

- Svar under svar bør markeres bedre kanskje. De ligger litt tett slik at det er litt vanskelig å se hvilket svar som ligger under hvilket.

- Gulfargen bør, som flere sier her, dempes noe eller byttes ut. Den blir en anelse for skarp for øynene ved siden av de andre blasse fargene.

Kommer tilbake med mer etter litt mer erfaring med dette nye.

Flott at dere er mottagelige for tilbakemeldinger og at dere vil prøve å tekkes oss brukere så langt det lar seg gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konkrete forslag:

Få vekk den hodepineframkallende gulfargen!

Gjør det mulig å skille mellom leste og uleste innlegg.

Lag en markering for startinnlegg (prikk foran innlegget eller en annen farge e.l.).

Svar til meg-funksjonen må tilbake.

100 nyeste og nye fra utvalgte må tilbake, gjerne slik det var før slik at man slipper to vinduer over hverandre.

Dette er det minste som skal til for at forumet i det hele tatt skal være mulig å bruke. Vil mye heller ha tilbake det gamle oppsettet (som vi forøvrig ble lovet ikke skulle tukles med!).

Enig i dette.

Altså, man venner seg selvsag til at det ser annerledes ut, men jeg SKAL ha tilbake 100 nyeste, og IKKE i et eget vindu. Og "Svar til meg". Dessuten må man da klare å skille mellom tråder som er lest og ikke.

Men 100 nyeste må absolutt tilbake. Hvis ikke finner jeg et forum som har det. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pontiac

Og en ting til, det er jo i familie med det andre jeg skrev.....

Jeg skrev et innlegg tidligere i dag, men klarer ikke for mitt bare liv å finne det igjen. Jeg får opp "de siste innlegg" men det står ikke der da det har kommet til flere innlegg etter det, men hvordan får jeg da "bladd" bakover slik at jeg kan finne det?

Og jeg har allerede begynt å merke fargen jeg også med litt hodepine og det er godt gjort for jeg sitter på pc hele dagen og pleier ikke merke noe slikt.

Håper dere skjønner hva jeg skriver slik at dere kan se ting fra brukernes plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

streker paa veggen..!

Er jeg blitt admin ? ;) jeg ser alles bruker ID og slette/edit knapper vises.

Men.. nja.. nei, jo tja.. altså.. Gule bakgrunnen likte jeg ikke så godt.

Det er no "feil" her når det blir mange som svarer hverandre. Da hopper svar ned og ser ut som et svar til personen som skrev første innlegget.

Kan overleve med emne oversiktet på toppen, men den må bli gjort høyere.

Må være lettere og se hvem som har svart hvem.

Likte ikke at "25 nyeste" hoppet opp i ett eget vindu.

Elsker resten av doktor online nå altså! Ser veldig rent og pent ut :)

Bare forumet som godt kunne se akuratt ut som det gjorde før for min den..(men overlever som sagt med den nye "vannrette" stilen når den har blitt fikset og pyntet litt artigere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Ting kommer på plass etterhvert. Men, innlegget ditt beviser i det minste at avsnitt fungerer :-)

Tror jeg da, med mindre fungerende avsnitt er en bug i Firefox 2.0

Det er fint at du har synspunkter på ting, vi er glad for tilbakemelding. Dersom du har forslag til konkrete forbedringer så er det fint. Det er også slik at det noen ganger er vanskelig å forholde seg til klager når det klages uten å komme med konkrete forslag til hvordan det kunne vært bedre (dette var ikke spesielt ment til deg, men gjelder et flertall av tilbakemeldingene her).

Peace

Forresten, få tilbake det vertikaldelte forumet også, slik at man faktisk kan se mer enn åtte innlegg av gangen. PLEEEASE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

streker paa veggen..!

Er jeg blitt admin ? ;) jeg ser alles bruker ID og slette/edit knapper vises.

Men.. nja.. nei, jo tja.. altså.. Gule bakgrunnen likte jeg ikke så godt.

Det er no "feil" her når det blir mange som svarer hverandre. Da hopper svar ned og ser ut som et svar til personen som skrev første innlegget.

Kan overleve med emne oversiktet på toppen, men den må bli gjort høyere.

Må være lettere og se hvem som har svart hvem.

Likte ikke at "25 nyeste" hoppet opp i ett eget vindu.

Elsker resten av doktor online nå altså! Ser veldig rent og pent ut :)

Bare forumet som godt kunne se akuratt ut som det gjorde før for min den..(men overlever som sagt med den nye "vannrette" stilen når den har blitt fikset og pyntet litt artigere :)

også burte det være en "log inn" knapp her og der kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffamei!

Dette var grusomt. Denne gule bakgrunnen er forferdelig, det er akkurat som om den har striper eller noe. Alt for mye scrolling når det er mer enn sju svar, og ikke blir svarene markert når jeg har lest dem.

Det er for slitsomt altså, når man kun har sju svar på lista, og attpåtil må trykke seg inn på hvert eneste svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest magtor

Og en ting til, det er jo i familie med det andre jeg skrev.....

Jeg skrev et innlegg tidligere i dag, men klarer ikke for mitt bare liv å finne det igjen. Jeg får opp "de siste innlegg" men det står ikke der da det har kommet til flere innlegg etter det, men hvordan får jeg da "bladd" bakover slik at jeg kan finne det?

Og jeg har allerede begynt å merke fargen jeg også med litt hodepine og det er godt gjort for jeg sitter på pc hele dagen og pleier ikke merke noe slikt.

Håper dere skjønner hva jeg skriver slik at dere kan se ting fra brukernes plass :)

Jeg elsker nye Doktor Online. Mye mer gøy å utforske og lese. Keep up the good work!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hei,

Ting kommer på plass etterhvert. Men, innlegget ditt beviser i det minste at avsnitt fungerer :-)

Tror jeg da, med mindre fungerende avsnitt er en bug i Firefox 2.0

Det er fint at du har synspunkter på ting, vi er glad for tilbakemelding. Dersom du har forslag til konkrete forbedringer så er det fint. Det er også slik at det noen ganger er vanskelig å forholde seg til klager når det klages uten å komme med konkrete forslag til hvordan det kunne vært bedre (dette var ikke spesielt ment til deg, men gjelder et flertall av tilbakemeldingene her).

Peace

Konkrete forslag.

(Jeg gidder ikke gå inn på farge, "svar til meg", 100 nyeste, markering av leste innlegg, prikker foran innlegg, osv, da jeg antar at dette blir forandret på / kommer).

Den store fordelen med dol kontra andre nettsteder var nettopp den oversiktlige måten trådene var satt opp på. Det var enkelt å følge diskusjoner, selv om trådene var lange.

Nå som dere har gått over fra vertikal til horisontal deling av forumet blir det fryktelig tungvindt å følge diskusjoner, da vi kun ser noen få innlegg. Her er det vel rett og slett ingen praktiske forbedringsmuligheter, da de færreste av oss har en meter høy skjerm.

Fortsetter dere med denne såkalte logiske inndelinga (det var vel utrolig nok "logisk" dere kalte den i et tidligere innlegg), er det vel strengt tatt heller ikke forbedringsmuligheter.

Dere burde gå tilbake til vertikal inndeling, eller sponse brukerne med høyere skjermer som gjør det mulig å følge diskusjoner uten å scrolle seg ihjel.

De fleste av oss har ganske sikkert vært borti forum med denne inndelinga tidligere. Det er en grunn til at vi ikke har blitt på de forumene.

Positivt: Boksen vi skriver i er bredere. Men den burde vært betraktelig høyere. Dog vil det ta plass, og vi er tilbake til problemet med svært korte tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja skrifta ble enda mindre, det er godt en ikke er gammal og svaksynt. *tar fra lupa og myser*.

Vi får se igjen om 14 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pontiac

Konkrete forslag.

(Jeg gidder ikke gå inn på farge, "svar til meg", 100 nyeste, markering av leste innlegg, prikker foran innlegg, osv, da jeg antar at dette blir forandret på / kommer).

Den store fordelen med dol kontra andre nettsteder var nettopp den oversiktlige måten trådene var satt opp på. Det var enkelt å følge diskusjoner, selv om trådene var lange.

Nå som dere har gått over fra vertikal til horisontal deling av forumet blir det fryktelig tungvindt å følge diskusjoner, da vi kun ser noen få innlegg. Her er det vel rett og slett ingen praktiske forbedringsmuligheter, da de færreste av oss har en meter høy skjerm.

Fortsetter dere med denne såkalte logiske inndelinga (det var vel utrolig nok "logisk" dere kalte den i et tidligere innlegg), er det vel strengt tatt heller ikke forbedringsmuligheter.

Dere burde gå tilbake til vertikal inndeling, eller sponse brukerne med høyere skjermer som gjør det mulig å følge diskusjoner uten å scrolle seg ihjel.

De fleste av oss har ganske sikkert vært borti forum med denne inndelinga tidligere. Det er en grunn til at vi ikke har blitt på de forumene.

Positivt: Boksen vi skriver i er bredere. Men den burde vært betraktelig høyere. Dog vil det ta plass, og vi er tilbake til problemet med svært korte tråder.

Jeg vil si meg enig med deg i at plassen her vi nå skriver på er blitt meget forbedret.

Synes det er mye mer oversikt nå og behageligere.

Tar til takke med denne plassen jeg, men ønsker meg som alle de andre her inne at plassen til trådlisten blir meget større.

Og skulle du svare meg kjære du og ikke får svar tilbake så er det ikke fordi jeg er sur, men fordi jeg søren meg bruker en time for å finne igjen innleggene mine :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

streker paa veggen..!

også burte det være en "log inn" knapp her og der kanskje.

Mmmm, nei dette gule her går meg på nærvene, ses om en uke eller no ! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg vil si meg enig med deg i at plassen her vi nå skriver på er blitt meget forbedret.

Synes det er mye mer oversikt nå og behageligere.

Tar til takke med denne plassen jeg, men ønsker meg som alle de andre her inne at plassen til trådlisten blir meget større.

Og skulle du svare meg kjære du og ikke får svar tilbake så er det ikke fordi jeg er sur, men fordi jeg søren meg bruker en time for å finne igjen innleggene mine :D

Hehe, ja, det er et problem. Jeg klarer heller ikke finne tilbake til innlegg. Akkurat nå har jeg faktisk sett på tiden på høyresiden, og trykket meg innpå innlegg skrevet etter innlegget rundt den tiden jeg skrev mitt.

Det er mildt sagt tungvindt.

Nå vil helt sikker "svar til meg" dukke opp, og sånn sett får vi oversikt over svar under egne innlegg, men det blir vanskelig å følge det andre brukere diskuterer.

Og jeg må si meg enig med Keinstein: Jeg er glad jeg ikke er svaksynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, det er et problem. Jeg klarer heller ikke finne tilbake til innlegg. Akkurat nå har jeg faktisk sett på tiden på høyresiden, og trykket meg innpå innlegg skrevet etter innlegget rundt den tiden jeg skrev mitt.

Det er mildt sagt tungvindt.

Nå vil helt sikker "svar til meg" dukke opp, og sånn sett får vi oversikt over svar under egne innlegg, men det blir vanskelig å følge det andre brukere diskuterer.

Og jeg må si meg enig med Keinstein: Jeg er glad jeg ikke er svaksynt.

Det nytter jo ikke med svar til meg når man ikke kan se hvor i tråden svaret ligger. Alle innleggene er jo blå uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...