Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synd folk gir seg, men forstår det veldig godt. Sidene er slitsomme å se på, skrifta liten osv. Kommer heller ikke til å være så mye innom her nå... skulle vært et annet forum vi kunne vært på istedenfor dette

Jeg har opprettet en GAMLE DOLERE-gruppe på msn, så hvis det er interesse for det, så inviterer jeg den som vil. :)

Har aldri laget noen gruppe før, men det skal vel gå seg til.

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Peachy

22

• NeaNoor

6

• hare1365380455

5

• cathlin

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har opprettet en GAMLE DOLERE-gruppe på msn, så hvis det er interesse for det, så inviterer jeg den som vil. :)

Jeg er gjerne med på den. :-) Har deg jo allerede som kontakt og lover å bli flittigere bruker av MSN.

hare1365380455
Skrevet

Ser ikke ut som de bryr seg så hardt om det...

De tenker kanskje at vi ikke klarer å holde oss borte...? :S

Skrevet

Skal vurdere saken, men med mindre det skjer noe drastisk med funksjonaliteten er jeg redd DOL er historie for meg.

Skjønner.

Menneskene er jo de samme, men det ble rart her.

Skrevet

Jeg er gjerne med på den. :-) Har deg jo allerede som kontakt og lover å bli flittigere bruker av MSN.

Konge! Skal prøve å få sendt ut invitasjoner når msn er ferdig med vedlikeholdet sitt. :)

Gjest midia
Skrevet

Det er skummelt!

Da kan det bli "klikker" på dol og det er ikke bra :(

Vet jeg kanskje har valget om å være med, men hva med nye dolere da?

hare1365380455
Skrevet

Teita, jeg har deg jo allerede på msn jeg. :)

Du er frakoblet og jeg får ikke sendt melding til deg der.. Jeg har visst rot både på dol og msn..;)

Skrevet

Om jeg får lov å være med, så er adressa [email protected]

Skrevet

Det er skummelt!

Da kan det bli "klikker" på dol og det er ikke bra :(

Vet jeg kanskje har valget om å være med, men hva med nye dolere da?

Hm, du har rett... Men heller det enn å miste kontakten med alle dolere.

Skrevet

Konge! Skal prøve å få sendt ut invitasjoner når msn er ferdig med vedlikeholdet sitt. :)

Flotters. :-)

Skrevet

Du er frakoblet og jeg får ikke sendt melding til deg der.. Jeg har visst rot både på dol og msn..;)

Så rart, jeg er da pålogget jeg.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Enig at ting har endret seg på DOL- og at ikke alle endringer kan kalles forbedringer.

Men jeg synes likevel at slike reaksjoner er barnslige.... får meg til å tenke på en 3 åringen som ikke fikk viljen sin.

Skrevet

Enig at ting har endret seg på DOL- og at ikke alle endringer kan kalles forbedringer.

Men jeg synes likevel at slike reaksjoner er barnslige.... får meg til å tenke på en 3 åringen som ikke fikk viljen sin.

Når funksjonene som tidligere var her er tatt bort, fungerer jo ikke forumet på samme måte som før.

Frøken Pryd
Skrevet

Selvom jeg ikke er av den mest innbarka DOLeren, så er jeg daglig innom og leser. Og jeg er helt enig med alle protestene her, i forhold til oppsettet med tråder og innlegg.

Og det er veldig synd at så mange brukere ønsker å forlate forumet, fordi de utgjør jo en stor del av forumet da, at det holdes gående av en hel haug faste og trofaste brukere. Håper webbisene tar alle protestene til etteretning, og gir etter - men det er vel heller lite sansynlig.

Jeg kommer nok til å følge med litt og se hva som skjer, men DOL er absolutt ikke det samme. Men det er jo ingen andre alternativ som er slik som dol var heller - hvis det var det hadde noen funnet det ut og gitt oss ett hint vel....

Skrevet

Selvom jeg ikke er av den mest innbarka DOLeren, så er jeg daglig innom og leser. Og jeg er helt enig med alle protestene her, i forhold til oppsettet med tråder og innlegg.

Og det er veldig synd at så mange brukere ønsker å forlate forumet, fordi de utgjør jo en stor del av forumet da, at det holdes gående av en hel haug faste og trofaste brukere. Håper webbisene tar alle protestene til etteretning, og gir etter - men det er vel heller lite sansynlig.

Jeg kommer nok til å følge med litt og se hva som skjer, men DOL er absolutt ikke det samme. Men det er jo ingen andre alternativ som er slik som dol var heller - hvis det var det hadde noen funnet det ut og gitt oss ett hint vel....

Joda, nå har vi invadert danske dol! www.doktoronline.dk

Så der henger vi til ting blir litt bedre her. :)

Frøken Pryd
Skrevet

Joda, nå har vi invadert danske dol! www.doktoronline.dk

Så der henger vi til ting blir litt bedre her. :)

Jeg så jo selvfølgelig det innlegget etter jeg hadde sendt mitt :)

Jeg får titte innom der jeg også da.

Gjest Tacomix
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1173984485' post='3573704]

Ja, men vær klar over det at jeg er håpløs til og logge meg på. Og når jeg kommer på det, er klokka 2 om natta og alle andre er avlogga ;o)

Det skal jeg være klar over. Jeg har 2 msn adresser. En for dol og en for venner. Så kommer til å slite litt selv. Men tenker vi møtes innimellom. Kanskje vi treffes noen ganger klokken 2 om natten. Noen netter jeg ikke orker å sove;). Ellers logger jeg meg på i danmark nå. Deilig å være norsk i danmark:o)

hare1365380455
Skrevet

Så rart, jeg er da pålogget jeg.

Du ser meg men jeg ser ikke deg... Du er visst ikke i kontaktlisten min selv om jeg har deg der? For et rot.. Kan du fikse det tror du? (Legge meg til igjen eller noe, se om det går.)

Mary Poppins
Skrevet

Jeg liker ikke forandring jeg heller, men håper kanskje at dette er noe jeg kan bli vant til, det vet jeg ihvertfal ikke før jeg prøver. Dansk dol er fullstendig uaktuellt, tviler også på at danskene synes det er så veldig ok at det kommer 100 nordmenn og kupper siden deres, men jaja.

Ønsker deg lykke til videre i livet! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...