Gå til innhold

Nedlasting av filmer.

Anbefalte innlegg

Gjest Angel in trust
Skrevet

Jeg skulle laste ned en serie og startet på episode 1 tok meg en time så var den nedlastet. Men så fikk jeg beskjed om at filen manglet noen deler for at Real Playeren kunne kjøre den.. fikk til lyden men ikke filmen :-( Jeg som hadde gledet meg sånn... Lastet ned fra Lime Wire har den enkle modellen uten betaling. Noen som kanskje kan dette bedre enn meg? jeg er egentlig ganske grønn, dette var første gang jeg skulle prøve å laste ned film. Har bare lastet musikk før og det har gått veldig greit.

Bør jeg kanskje prøve å laste ned fra et annet sted i stedet eller vil jeg få samme problem tro?

Hvor laster du filmer fra og er det gratis eller koster det noe der du laster fra?

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest isohunt
Skrevet

laster ned ifra www.isohunt.com.. Der er vel så og si alt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...