Gå til innhold

Redaksjonen i dol er geniale!

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Så hva er redaksjonen ute etter?

Jo, de vil dreie dol over til å bli et rent helseforum. Det har høyrere prestisje enn et diskusjonsforum.

Det oppnår de ved å bli kvitt de faste brukerne. Da vil også spammerne og trollene bli borte i dragsuget. Ingen vits i å spamme eller trolle når man ikke får noen respons fra andre brukere.

Uten de faste brukerne, så trenger ikke dol ha faste webmastere til å holde styr på oss, og de kan spare flere lønninger.

Antagelig så får ikke dol reklameinntekter på oss faste brukere. Om jeg tolket daglig leder riktig, så får de reklameinntekter når det klikkes på anonsene.

Jeg klikker aldri på annonsene. Enkelte dolere, som flisa, har ordnet seg slik at de ikke en gang får opp reklamen. Så hva skal de da med oss?

Nei, nå får dol et ryddig forum, uten faste brukere, bare de som er ute etter å stille faglige spørsmål til fagpersoner."

Dette er hva Ulvinnen skriver i sitt innlegg og dette har de avkreftet.

Du sier de har avkreftet kun deler av det, hvilke deler er ikke avkreftet? Jeg kan ikke se at det er andre deler enn dette i Ulvinnens innlegg.

Hvis du tar med begynnelsen så har Ulvinnen rett, ettersom jeg forsto.

"Slik det nå er, så er forumet blitt mye bedre for de som bare vil inn og stille et helsespørsmål. Det er veldig enkelt å finne riktig fagperson fra forsiden. Man får stilt spørsmålet uten omfattende registrering, og det havner på riktig forum.

Brukere som bare vil ha svar fra en fagperson har ikke behov for å se lange tråder, for dem er horisontal inndeling mye mer oversiktlig.

Det er bare vi som liker å diskutere som har behov for å kunne følge med på lange tråder."

Og at nye brukere lettere kommer inn i et forum med velkjent horisontal deling.

Sånn. Noe mer vet ikke jeg om saken :-)

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• bouenas

5

• stone

4

• vanilje

3

• Lurveline

3

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...