Gå til innhold

Å definere bort andres meninger om DOL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir faktisk litt provosert av at når så mange DOL'ere reagerer negativt på det nye oppsettet her, så er det enkelte som prøver å omdefinere dette til at de bare "ikke liker forandringer", de "venner seg nok til det" osv. Dette syns jeg er en ren hersketeknikk, som brukes for å latterliggjøre andres oppriktige meninger. Det er faktisk fullt mulig å like positive endringer, men ikke negative endringer.

Jeg er en av dem som "var med" den gangen DOL skiftet farge m.flere forandringer for endel år tilbake. Selv om dette også vakte misnøye, så var ikke kritikken på LANGT nær så massiv som nå. Jeg mener at webmaster bør ta denne kritikken på alvor, og at folk som er uenige i kritikken, i alle fall får respektere at folk mener forskjellig.

Det må også tilføyes, at svært mange diskusjonsforum har et oppsett som likner dette nye på DOL - og at en av de tingene som gjorde DOL unikt (og i manges øyne mye bedre å være på) nettopp var det vertikale oppsettet. Dette er altså et synspunkt og en oppfatning som har vært der før DOL's omlegging, hos mange brukere.

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

12

• Peachy

12

• hare1365380455

8

• mrxx

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

VELDIG BRA!

Legg dette inn på webmasterforum også, slik at de får sett det. :)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

"Dette syns jeg er en ren hersketeknikk, som brukes for å latterliggjøre andres oppriktige meninger. "

OK- men gjør du noe anneledes akkurat nå? Driver man med hersketeknikk dersom man gir uttrykk for at man synes dette er greit- at det nye DOL kan man venne seg til?

:-)

Caloni Makaroni
Skrevet

Enig med deg!

Og klart - tidligere har det vært syting fra oss fordi de har laget om menyene eller fargene litt. Men en så radikal endring av hele forumet/nettstedet, det har de aldri gjort før (såvidt jeg vet), og de må tåle pepperet de får, og forhåpentligvis ta de ttil seg og gjøre noe med det.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Enig med deg!

Og klart - tidligere har det vært syting fra oss fordi de har laget om menyene eller fargene litt. Men en så radikal endring av hele forumet/nettstedet, det har de aldri gjort før (såvidt jeg vet), og de må tåle pepperet de får, og forhåpentligvis ta de ttil seg og gjøre noe med det.

Klart de må tåle pepper.

Men det er også de som avgjørende ord for design.

Gjest melmøll
Skrevet

Jeg blir faktisk litt provosert av at når så mange DOL'ere reagerer negativt på det nye oppsettet her, så er det enkelte som prøver å omdefinere dette til at de bare "ikke liker forandringer", de "venner seg nok til det"

Det er irriterende når folk ikke respekterer at du har en annen mening. Noen har skrevet at vi ikke har noe vi skulle ha sagt fordi vi ikke betaler noe for å være her...?! Hallo, hva har det med saken å gjøre? Har man ikke lov å ha meninger da? Jeg synes det er flott at noen liker den nye designen, ingenting er bedre enn det. Men de trenger ikke å få oss til å føle oss som mener det motsatte at vi er litt treige og lite tilpassningsdyktige, for det har ingenting med saken å gjøre. Jeg ønsker fortsatt å stille spørsmål inne på psykiatriforum og det kommer jeg til å fortsette med. Og ja, jeg kommer til å venne meg til det, men det betyr ikke at jeg kommer til å like det.

Gjest melmøll
Skrevet

"dette kan vi klare dere;) Det er glemt om en uke", fikk jeg som svar på et innlegg der jeg skriver at jeg synes den nye designen er mindre brukervennlig enn den gamle.

Ja, jeg har ikke tenkt til å gråte i år fremover for at DOL er blitt fornyet til en (i mine øyne) dårligere utgave. Jeg kommer nok til å glemme dette, hehe. Men, dette _mener_ jeg nå, og jeg er veldig opptatt av funksjonell design, om det ser pent ut er ikke like viktig. Og dette kommer jeg til å mene. Laaaang tid fremover :-)

La dem holde på, ikke gidd å la deg provosere over noe sånt.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg blir faktisk litt provosert av at når så mange DOL'ere reagerer negativt på det nye oppsettet her, så er det enkelte som prøver å omdefinere dette til at de bare "ikke liker forandringer", de "venner seg nok til det"

Det er irriterende når folk ikke respekterer at du har en annen mening. Noen har skrevet at vi ikke har noe vi skulle ha sagt fordi vi ikke betaler noe for å være her...?! Hallo, hva har det med saken å gjøre? Har man ikke lov å ha meninger da? Jeg synes det er flott at noen liker den nye designen, ingenting er bedre enn det. Men de trenger ikke å få oss til å føle oss som mener det motsatte at vi er litt treige og lite tilpassningsdyktige, for det har ingenting med saken å gjøre. Jeg ønsker fortsatt å stille spørsmål inne på psykiatriforum og det kommer jeg til å fortsette med. Og ja, jeg kommer til å venne meg til det, men det betyr ikke at jeg kommer til å like det.

"Det er irriterende når folk ikke respekterer at du har en annen mening. Noen har skrevet at vi ikke har noe vi skulle ha sagt fordi vi ikke betaler noe for å være her...?! Hallo, hva har det med saken å gjøre? Har man ikke lov å ha meninger da? "

Vet du, det har jeg også reagert på. For det første kan vedkommende ikke vite om vi har stilt spørsmål vi har betalt for eller ikke (noen bruker kanskje et hemmelig nick om de skal spørre om noe som for dem er sensitivt, noe gjerne helseplager kan være for mange), så lenge vedkommende ikke er blant de som jobber på DOL.

Hvem pokker tror folk de er når de syns de har rett til å definere hvem som er verdige brukergrupper og ikke? Og de er liketil så frekke at de ber oss pelle oss vekk herfra. Det er da for svarte vi som gjør dette til et godt forum! ;-)

Likevel, det er mye mer kritikkverdig at ledelsen og denne webvissarden deres er så lite lydhør, som relativt fersking innen webdesign (tar utdannelse nå) så strider det mot all god webdesigneretikk.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Helt enig.

Og de siste forandringen kan, som du skriver, ikke sammenlignenes med forbedringene ved de forrige omleggingene.

Da var det tross alt forbedringer.

Nå er det ikke forbedringer.

Og alle dere som sier "men de retter jo opp feil når vi klager, så de lytter jo til oss!", vel, dere er ikke helt hjemme, det kan dere umulig være, da det bare skulle mangle at de rettet på feil som null muligheter til å skrive med avsnitt, svar til meg, osv.

Det er klart dol skal kritiseres når de legger ut et produkt som ikke engang er halvferdig.

Skrevet

Helt enig.

Og de siste forandringen kan, som du skriver, ikke sammenlignenes med forbedringene ved de forrige omleggingene.

Og alle dere som sier "men de retter jo opp feil når vi klager, så de lytter jo til oss!", vel, dere er ikke helt hjemme, det kan dere umulig være, da det bare skulle mangle at de rettet på feil som null muligheter til å skrive med avsnitt, svar til meg, osv.

Det er klart dol skal kritiseres når de legger ut et produkt som ikke engang er halvferdig.

Vi har laget oss et nytt forum: http://dolere.egetforum.se/index.php

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vi har laget oss et nytt forum: http://dolere.egetforum.se/index.php

Det verste er at det oppsettet der er bedre enn dette, men nå er jeg også vant til det oppsettet der fra andre fora. Det var det oppsettet jeg fryktet at dol skulle kline til med. Dette er verre.

Men inntil videre vil jeg avvente og se om de får ut fingeren hva et par småting angår. Det kan ikke være vrient å endre skriftstørrelsen, selv for amøber, den prikken foran hovedinnleggene bør det være mulig å ordne på få strakser, til tross for deres åpenbare inkompetanse, og med i-funksjonen under er alt meget bedre - men den må naturligvis bli permanent, noe selv idioter må forstå.

Det kan heller ikke være vanskelig å gjøre noe med popup-svar-til-meg og popup-siste25, sånn at innlegg der blir markert.

Altså er det håp, men jeg fatter ikke at dette skal ta så jævla lang tid.

Fra pc-en hjemme, en liten laptop, kan jeg bare glemme å bruke dol, og jeg antar jeg ikke er den eneste med normalt hode og normalt syn som har disse problemene, så hvorfor gjør de ikke noe med det?

Skrevet

Det verste er at det oppsettet der er bedre enn dette, men nå er jeg også vant til det oppsettet der fra andre fora. Det var det oppsettet jeg fryktet at dol skulle kline til med. Dette er verre.

Men inntil videre vil jeg avvente og se om de får ut fingeren hva et par småting angår. Det kan ikke være vrient å endre skriftstørrelsen, selv for amøber, den prikken foran hovedinnleggene bør det være mulig å ordne på få strakser, til tross for deres åpenbare inkompetanse, og med i-funksjonen under er alt meget bedre - men den må naturligvis bli permanent, noe selv idioter må forstå.

Det kan heller ikke være vanskelig å gjøre noe med popup-svar-til-meg og popup-siste25, sånn at innlegg der blir markert.

Fra pc-en hjemme, en liten laptop, kan jeg bare glemme å bruke dol, og jeg antar jeg ikke er den eneste med normalt hode og normalt syn som har disse problemene, så hvorfor gjør de ikke noe med det?

Jeg gidder ikke sitte og ødelegge øynene mine her, så i påvente av at det blir bedre tider her på dol, holder vi oss på eksilforumet. Du bør komme, det er faktisk litt fart der nå. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg gidder ikke sitte og ødelegge øynene mine her, så i påvente av at det blir bedre tider her på dol, holder vi oss på eksilforumet. Du bør komme, det er faktisk litt fart der nå. :)

Skal titte innom, men akkurat nå liker jeg å skjelle ut de inkompetente websvina her.

No more Mr. Niceguy! :)

hare1365380455
Skrevet

Helt enig.

Har webmaster svart på noen av spørsmålene/klagene/forslagene?

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Enig med deg. Skrift og prikk etc bør være enkelt å få fikset på.

Vi får se.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Noen endringer har bare dukket opp.

Feks muligheten til å lage større trådliste ved å trykke på "i".

Og markering av leste innlegg.

Og mulighet for å ta opp siste innlegg.

Og svar til meg tjenesten

Og fargeskifte.

Andre ting har de ikke gjort noe med. Feks vertikal inndeling.

hare1365380455
Skrevet

Hei hare, vil du joine oss på http://dolere.egetforum.se/index.php ? :)

Det er veldig koselig, altså! :D

Det må i så fall vente, for ellers blir det så mange forum plutselig.... Jeg vet ikke helt hva jeg gjør... :S

:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ikke som jeg har sett.

Men han tok til seg ros i går.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Enig med deg. Skrift og prikk etc bør være enkelt å få fikset på.

Vi får se.

Jeg mistenker at personen som har foretatt det såkalte ansiktsløftet her inne er den samme personen som har mekka på Cher, og vi vet alle hvordan hun ser ut.

Det er faen meg mer plastikk i henne enn rundt livet på en gjennomsnitlig selvmordsbomber.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...