Gå til innhold

Jeg er et miljøsvin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt testen som ligger på VG-nett. Den viser at jeg er verre enn gjennomsnittet. Jeg slipper ut nesten 8000 kilo med klimagasser i året. Dette høres ikke riktig ut. Har noen andre tatt testen?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har ikke tatt testen, men jeg kjenner en som rimelig sikkert slipper ut langt mer gasser enn dine 8000 kilo.

Han må vel være den eneste som har fått skriftlig brev fra studioinspektøren der han ble truet med utvisning for (sic.) "overlagt gassangrep".

nickk1365381076
Skrevet

Ta det med ro, jeg ligger på litt over 17000.

Skal man gjøre noe, så må man gjøre det ordentlig!

nickk1365381076
Skrevet

Jeg har ikke tatt testen, men jeg kjenner en som rimelig sikkert slipper ut langt mer gasser enn dine 8000 kilo.

Han må vel være den eneste som har fått skriftlig brev fra studioinspektøren der han ble truet med utvisning for (sic.) "overlagt gassangrep".

Der minnet du meg på noe, jeg tok Wheyproteiner et par ganger om dagen i en periode, og fikk en heller dårlig mage. Luft og diare.

Er det en vanlig bivirkning? Finnes det noen produkter som ikke har sånne bivirkninger?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Der minnet du meg på noe, jeg tok Wheyproteiner et par ganger om dagen i en periode, og fikk en heller dårlig mage. Luft og diare.

Er det en vanlig bivirkning? Finnes det noen produkter som ikke har sånne bivirkninger?

Tror jeg har hørt at det der er veldig vanlig i starten (aldri opplevd det selv, dog), men at det går seg til.

nickk1365381076
Skrevet

Tror jeg har hørt at det der er veldig vanlig i starten (aldri opplevd det selv, dog), men at det går seg til.

Oki, muligens var det fordi det var et nytt merke og at jeg tok dobbelt så mye som det jeg har gjort før. Dvs, jeg har nok tatt for lite (og uregelmessig) før.

Det funket brukbart, gikk opp nesten to kilo på to uker, og for en gangs skyld var det ikke rundt midjen det økte.

Skrevet

Ta det med ro, jeg ligger på litt over 17000.

Skal man gjøre noe, så må man gjøre det ordentlig!

Tusen takk, nå kan jeg sove godt i natt. Og det gjør vel du også tross alt... :-)

Skrevet

Det som drar opp tallene mest, er flyreiser, særlig utenlands. For meg ble det 5600 (4 utenlands flyreiser pga jobb).

Skrevet

Det som drar opp tallene mest, er flyreiser, særlig utenlands. For meg ble det 5600 (4 utenlands flyreiser pga jobb).

Ja, flyreiser er enn killer, men jeg hadde bare 1 jeg da, eller to da som man da måtte skrive. Men jeg kjører bil og har oppvarming med olje, så det er nok det som ødelegger i tillegg. Jeg har sånn sentralfyr i leiligheten og det er jo olje så vidt jeg vet.

Skrevet

Jeg fikk litt over tusen. Sikkert fordi jeg ikke kjører bil og ikke fyrer med olje/parafin. Jeg spiser derimot kjøtt til middag så og si hver dag. Er det slik at matproduksjonen, når det gjelder kjøtt, er miljøsvineri...mer enn av korn/frukt/grønt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...