Gjest Helene Harefrøken Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Jeg bare lurer på om noen har prøvd kosttilskuddet Avant Garden? Er litt dyrt,så jeg ønsker litt info før jeg evt kjøper. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Jeg har brukt det daglig i halvannet år. Ikke vært forkjølet ennå, bare litt sånn fornemmelse av å være i ferd med å bli det av og til. Datteren min tar det bare når hun kjenner at hun er smittet, og blir av og til sjuk, men sjeldnere enn før. Jeg har hatt veldig dårlig immunforsvar, og koster på meg å ta det hver dag. NB: du må ta tablettene med litt mat eller f.eks. omegakapsler. De trenger ørlite fett for at kroppen skal ta det opp i seg! 0 Siter
Gjest Helene Harefrøken Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Jeg har brukt det daglig i halvannet år. Ikke vært forkjølet ennå, bare litt sånn fornemmelse av å være i ferd med å bli det av og til. Datteren min tar det bare når hun kjenner at hun er smittet, og blir av og til sjuk, men sjeldnere enn før. Jeg har hatt veldig dårlig immunforsvar, og koster på meg å ta det hver dag. NB: du må ta tablettene med litt mat eller f.eks. omegakapsler. De trenger ørlite fett for at kroppen skal ta det opp i seg! Da tar jeg sjansen på å prøve:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.