Gå til innhold

Rekk opp hånda dere som blir her på DOL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ikke resolutt hiver seg over på et annet og i mine øyne, mer tragisk forum.

Det forum er jo ihvertfall ikke DOLete, men minner meg mer om slike tema forum og det eneste man har "felles" på det forumet er jo at man tidligere var på DOL.

Jeg blir her.

Jeg har allerede vent meg til forumet og det plager meg ikke.

Vil gjerne se hvem som blir igjen her, så rekk opp hånda, folkens :)

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

18

• Hatsumomo

10

• morsan

4

• Piraye

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

En nølende hånd i været:-)

Jeg liker ikke å scrolle nedover hele tiden.

candyqueen_83
Skrevet

En nølende hånd i været:-)

Jeg liker ikke å scrolle nedover hele tiden.

En nølende hånd fra meg også.

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg både er her og blir her! Men synes det er synd med alle som stakk, det er jo så kjedelig og stille her nå!

Dessuten må det bli prikk eller noe på hver tråd så det går an å finne tilbake til ting og se hva som er hva. Men det kommer nok.

Skrevet

Jeg blir her nok innimellom ja. Men ikke så mye før de er ferdig med omleggingen! Jeg sliter mest med den lille skriften. Øynene mine protesterer og jeg får hodepine. Så jeg klarer dessverre ikke være her så lenge av gangen.

Så jeg er nølende her enn så lenge;)

Skrevet

Jeghart vært her og blir her fremover også. Meeen, jeg synes det er mye klaging her inne, blir liksom ikke i så godt humør som tidligere. Det er nok noe som retter seg opp igjen håper jeg. Men jeg ser jo at mange av de som "har stukket av", er her enda under anonyme nick (gudene vet hvorfor?). Jeg er nå glad de er her uansett :)

Skrevet

Jepp, blir værende i større eller mindre grad. Nå er det jo så dødt her atte.... Men er pisslei alle snørrete og høytidelige avskjeder, og kreative forslag til nye "dol-fora". Dol er dol, det er innholdet og ikke layout(selv om dette var trasige greier...). Og sånn er det...

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg er her enda. Ikke så mye som før, he he kanskje like greit ;o)

Jeg er på det andre forumet også jeg, mange koslige folk der som jeg ikke har lyst og miste "kontakten" med.

Jeg kommer nok til og forsette og svare her inne, men slik tingene er nå, blir det mest helsespm jeg engasjerer meg i, foreløpig er det for tungvindt og chatte.

Dol er ikke ferdig utviklet, så det kan jo bli bedre, men jeg legger ikke skjul på at jeg ikke er fornøyd.

Folk er forskjellige, noen vil nok trives godt her, andre på andre forum. Noen mener at alt er en vane, andre ikke. Uansett er dette opp til hver enkelt, og hver enkelt får si sin mening og gjøre det som er best for dem.

Eller som meg, gjøre alt ;o)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg blir.

Mange trivelige mennesker her- litt roligere kanksje, men trollingen er borte. Ikke så galt det!

:-)

Håper også at flest mulig av kjente nick blir her, men DOL består uansett.

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg blir her nok innimellom ja. Men ikke så mye før de er ferdig med omleggingen! Jeg sliter mest med den lille skriften. Øynene mine protesterer og jeg får hodepine. Så jeg klarer dessverre ikke være her så lenge av gangen.

Så jeg er nølende her enn så lenge;)

Har blitt større skrift på innleggene nå da, eller? Jo, det har da det?? Og skriften jeg skriver nå er også større!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kommer an på hvordan den endelige utgaven blir.

Hvis det blir som nå: Nei. Ikke for å protestere eller noe sånt, men jeg føler jeg skriver på et lukka forum, at jeg er alene her, og jeg får hodepine av den lille skriften og den dårlige fargekontrasten når jeg sitter på en mindre skjerm enn jobb pc-en (som er 23 tommer). Jeg kan ikke sitte på dol på laptoppen hjemmefra.

Men jeg har ikke stikki, du får aldri noen tårevåt avskjed av meg om jeg stikker, og jeg ser det an til produktet er ferdig.

Skrevet

Har blitt større skrift på innleggene nå da, eller? Jo, det har da det?? Og skriften jeg skriver nå er også større!

Herlig det :)

Skrevet

Nja. Sannsynligvis ikke så mye som før, men det er kanskje like greit. :o)

Jeg er dessuten enig med Trultemor26 i at de må få en måte å skille trådene fra hverandre på, sånn som det var før med en prikk foran hver tråd f.eks.

Gjest togli
Skrevet

Jeg blir her, selv om jeg kjenner irritasjonen i magen fortsatt ;-)

Skrevet

Jeg blir her, selv om jeg kjenner irritasjonen i magen fortsatt ;-)

Idoform skal visst roe magen ;))

Caloni Makaroni
Skrevet

Tja. Jeg har ingen andre forum jeg er på, og det alternative DOL-forumet var mer enn hva jeg orket å sette meg inn i. Jeg kommer til å være her litt, men ser ikke for meg at jeg kommer til å være her i nærheten av like mye som før. Det orker jeg ganske enkelt ikke, med den løsningen som er valgt her nå. Skriftstørrelsen har de fått opp, den skal de ha. Men resten suger.

Gjest prust
Skrevet

Jeg titter innom - men er langt mindre entusiastisk enn jeg har vært til nå. Kanskje likegreit? Kan jo lese bøker i stedet for å dole?

Savner jo noen av "de gamle gode" her, men en del har heldigvis blitt.

Joda - jeg kommer nok til å myse litt på sidene her i fremtiden og - selv om jeg skulle ønske at alt hadde vært slik det var!

Gjest Filifjompen
Skrevet

Jeg kan dessverre ikke rekke opp hånda! Nå ligner det her på andre forum som jeg ikke har likt. Da jeg fant DOL ble jeg glad i det pga måten ting var ordnet på. Nå er det ikke slik lenger. Så da er det ingen grunn til ikke like godt være et annet sted. Men kanskje blir det bedre etterhvert. Håper det. Orker nå nesten ikke gå inn her. *snufs*

Gjest Elextra
Skrevet

Har ikke nedlagt noe troskapsløfte her før, og kommer ikke til å gjøre det nå heller.

Men kjenner ingen andre fora jeg for øyeblikket føler større trang til å besøke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...