serendipity Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Har ikke vært på DOL på "år og dag" og nå var det blitt litt uoversiktelig her må jeg si. Antar det har vært en mill. innlegg om dette allerede... 0 Siter
citygirl Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Ca 3 mill. Hehe. Vi strever og strever. Med skjermer som må rulles og liten skrift. En del har stukket av til andre forum, andre travere henger litt avventende her. 0 Siter
Piraye Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Jepp, du henger litt etterpå den fronten. Men om det er noen trøst, så har dette vært -mye- værre! Sånn da det ble lagt ut. Det jobbes visstnok enda med nye dol... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Hehe, det har det ja! Horder har "emigrert" i protest, ganske komisk å følge med på egentlig. Regner med ting roes og normaliseres etterhvert. Husker godt nicket ditt, vet ikke om du husker mitt - det spiller forsåvidt mindre rolle. 0 Siter
morsan Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Artig å se nicket ditt igjen! :-) Ja, forandringen er ganske ny, og vi er mange som strever med å venne oss til dette.... :-( Men det går vel på et vis;-) 0 Siter
Mistera Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Hehe, det har det ja! Horder har "emigrert" i protest, ganske komisk å følge med på egentlig. Regner med ting roes og normaliseres etterhvert. Husker godt nicket ditt, vet ikke om du husker mitt - det spiller forsåvidt mindre rolle. Hvem er det som har emigrert da? jeg kom inn her nå og fikk sjokk:( Veldig uoversiktelig må jeg si:( 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Hvem er det som har emigrert da? jeg kom inn her nå og fikk sjokk:( Veldig uoversiktelig må jeg si:( Mange - husker ikke akkurat hvem. Regner med de kommer tilbake... 0 Siter
serendipity Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Skrevet 20. mars 2007 Hehe, det har det ja! Horder har "emigrert" i protest, ganske komisk å følge med på egentlig. Regner med ting roes og normaliseres etterhvert. Husker godt nicket ditt, vet ikke om du husker mitt - det spiller forsåvidt mindre rolle. Joda, jeg husker deg ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.