Gå til innhold

Ojsann!!!

Anbefalte innlegg

serendipity
Skrevet

Har ikke vært på DOL på "år og dag" og nå var det blitt litt uoversiktelig her må jeg si. Antar det har vært en mill. innlegg om dette allerede...

Skrevet

Ca 3 mill. Hehe. Vi strever og strever. Med skjermer som må rulles og liten skrift.

En del har stukket av til andre forum, andre travere henger litt avventende her.

Skrevet

Jepp, du henger litt etterpå den fronten. Men om det er noen trøst, så har dette vært -mye- værre! Sånn da det ble lagt ut. Det jobbes visstnok enda med nye dol...

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe, det har det ja! Horder har "emigrert" i protest, ganske komisk å følge med på egentlig. Regner med ting roes og normaliseres etterhvert.

Husker godt nicket ditt, vet ikke om du husker mitt - det spiller forsåvidt mindre rolle.

Skrevet

Artig å se nicket ditt igjen! :-)

Ja, forandringen er ganske ny, og vi er mange som strever med å venne oss til dette.... :-(

Men det går vel på et vis;-)

Skrevet

Hehe, det har det ja! Horder har "emigrert" i protest, ganske komisk å følge med på egentlig. Regner med ting roes og normaliseres etterhvert.

Husker godt nicket ditt, vet ikke om du husker mitt - det spiller forsåvidt mindre rolle.

Hvem er det som har emigrert da?

jeg kom inn her nå og fikk sjokk:(

Veldig uoversiktelig må jeg si:(

Gjest Elextra
Skrevet

Hvem er det som har emigrert da?

jeg kom inn her nå og fikk sjokk:(

Veldig uoversiktelig må jeg si:(

Mange - husker ikke akkurat hvem. Regner med de kommer tilbake...

serendipity
Skrevet

Joda, jeg husker deg ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...