Gå til innhold

Gidder ikke DOL mer, det er bare dritt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hoppet over til http://dolere.egetforum.se/ som ganske mange andre. DOL var bra før, men nå er det bare dritt og jeg gidder ikke ofre noe av tiden min der mer. Har faktisk ikke logget på en eneste gang på ganske ganske lenge, og jeg savner ikke en jævla ting derfra. Jeg husker da jeg ble medlem der for (ti?) år siden, da var det interessant og givende. Det er det ikke lenger. Det er bare et drittforum for premenstruelle kjerringer eller drittunger under 16.. Nei, takk til min kjære venn G fra DOL som tipset meg om det nye forumet. I tillegg til andre mer givende fora jeg har åpent, er dette nye forumet hundre ganger bedre enn det DOL som finnes nå (bare piss spør du meg..)

Så dett var dett. Heldigvis. Kommer ikke til å gidde å lese noe her inne engang. Så takk for at det finnes et forum for "ordentlige" DOLere og innlegg som faktisk betyr noe ;-)

Takk for meg? Haha, nei tror ikke det. Men kos dere her inne dere som gidder (skjønner ikke hvorfor noen skulle gidde det, men vær så god..)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

OK. Ha det fint. Ingen tvinger noen å bli på DOL.

:-)

Gjest heavenly perverse
Skrevet

herregud, møkkaunge.

stikk a?? :P

Skrevet

Så du forsvinner pga drittforum for premenstruelle kjerringer eller drittunger under 16 år, ikke pga ny layout?

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe, og du er ikke ørlitegranne premenstruell kjerring i dag heller? ;)

Gjest annlovinda
Skrevet

Det er vel bare å la være å være her det? Ingen som tvinger deg til det.

Jeg synes forøvrig denne siden virker lovende jeg da.

Skrevet

Det var da voldsom til reklame for det forumet der.

Tror de aller fleste har fått med seg linken altså.

Det er bare til å dra det, tror ikke det er noen som klikker

sidelengs over det.

Det som derimot er patetisk er å lage slike "nå drar jeg herfra, hadet tapere" tråder.

Gjest Elextra
Skrevet

Det var da voldsom til reklame for det forumet der.

Tror de aller fleste har fått med seg linken altså.

Det er bare til å dra det, tror ikke det er noen som klikker

sidelengs over det.

Det som derimot er patetisk er å lage slike "nå drar jeg herfra, hadet tapere" tråder.

Hehe, enig med deg. Synes egentlig det er litt artig å følge med på hordene som flykter med ukvemsord, omtrent som om de flykter fra slagmarken og er redd for å bli den siste der.

Er selv også litt misfornøyd med det nye snittet, men regner med ting roer seg og normaliseres etterhvert.

Gjest Tror jeg...
Skrevet

Hehe, enig med deg. Synes egentlig det er litt artig å følge med på hordene som flykter med ukvemsord, omtrent som om de flykter fra slagmarken og er redd for å bli den siste der.

Er selv også litt misfornøyd med det nye snittet, men regner med ting roer seg og normaliseres etterhvert.

Syns ting har forbedret seg masse bare i løpet av de siste dagene... Gi det litt tid og bli vant med nye ting så blir det nok bra!

Mary Poppins
Skrevet

Akkurat du er en person jeg overhodet ikke kommer til å savne uansett. Har bestandig synes du har både skrevet og hatt veldig umodne meninger, og med dette innlegget understreket du det enda mer. Hadet bra!

Skrevet

Ha-det-bra!

Ser jeg en snørrete avskjed til, blir jeg å spamme det forumet!

Skrevet

Ha-det-bra!

Ser jeg en snørrete avskjed til, blir jeg å spamme det forumet!

Jeg med.... det er jo helt utrolig hvor mange som virkelig føler behovet for å poengtere at NÅ drar de. Veldig til markeringsbehov.

Det er jo bare til å dra? stille og rolig? ......

Skrevet

Jeg med.... det er jo helt utrolig hvor mange som virkelig føler behovet for å poengtere at NÅ drar de. Veldig til markeringsbehov.

Jepp, er litt sånn: "jeg er senter i universet, og nå drar jeg for jeg får det ikke som jeg vil her!"

Om det er så forferdelig grusomt å være her, så IKKE SKRIV DA FOR SVARTE ****!! Jeg blir småtussete av brukergrensesnittet her(begynner riktignok å venne meg sånn smått til det etterhvert som ting faller på plass..), men ser jeg en avskjed til så blir jeg -hvertfal- småtussete!!

Det rekker å klage -en- gang!

Skrevet

Helt enig!!

Skrevet

Helt enig!!

Jepp, er litt sånn: "jeg er senter i universet, og nå drar jeg for jeg får det ikke som jeg vil her!"

Om det er så forferdelig grusomt å være her, så IKKE SKRIV DA FOR SVARTE ****!! Jeg blir småtussete av brukergrensesnittet her(begynner riktignok å venne meg sånn smått til det etterhvert som ting faller på plass..), men ser jeg en avskjed til så blir jeg -hvertfal- småtussete!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men er det så mange på det forumet som har skrevet avskjedsinnlegg her inne?

ylvali1365381015
Skrevet

Akkurat du er en person jeg overhodet ikke kommer til å savne uansett. Har bestandig synes du har både skrevet og hatt veldig umodne meninger, og med dette innlegget understreket du det enda mer. Hadet bra!

Uffda...

Nå begynner jeg å få dårlige vibber her. Hva er du vil med dette innelgget ditt???

Skrevet

Men er det så mange på det forumet som har skrevet avskjedsinnlegg her inne?

En kjapp overfladisk oversikt bakover, og jeg fant 5 "takk for meg" eller liknende overskrifter på tråder. 4 av de er skrevet av folk som er registrert på det nye forumet eller henviser dit, 1 er et engangsnick. Føler det er et overveldende flertall ja....

Gjest Sikker på det der?
Skrevet

En kjapp overfladisk oversikt bakover, og jeg fant 5 "takk for meg" eller liknende overskrifter på tråder. 4 av de er skrevet av folk som er registrert på det nye forumet eller henviser dit, 1 er et engangsnick. Føler det er et overveldende flertall ja....

Det er ikke overveiende flerfall når det er over 70 brukere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...