Gå til innhold

Gidder ikke DOL mer, det er bare dritt.

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

En kjapp overfladisk oversikt bakover, og jeg fant 5 "takk for meg" eller liknende overskrifter på tråder. 4 av de er skrevet av folk som er registrert på det nye forumet eller henviser dit, 1 er et engangsnick. Føler det er et overveldende flertall ja....

Er det kun 5 avskjedsinnlegg her inne?

Jeg har ikke sjekket forumene og er ikke helt oppdatert, men hvis det kun er 5 avskjedsinnlegg i løpet av 4 dager fatter jeg ikke at det er så mye å klage over.

Jeg trodde det var langt flere siden så mange klager over dem.

Skrevet

Det er ikke overveiende flerfall når det er over 70 brukere.

Såvidt jeg kan se er det ca 50 registrerte.

Det har forøvrig ingenting med saken å gjøre. Spørsmålet SDD stilte dreide seg om om avskjedsinnlegg på DOL var skrevet av folk som bruker det andre forumet. En overfladisk tilbakegang i innlegg viser at 4 av 5 er skrevet av folk registrert der, og 80% er et overveldende flertall.

Skrevet

Er det kun 5 avskjedsinnlegg her inne?

Jeg har ikke sjekket forumene og er ikke helt oppdatert, men hvis det kun er 5 avskjedsinnlegg i løpet av 4 dager fatter jeg ikke at det er så mye å klage over.

Jeg trodde det var langt flere siden så mange klager over dem.

Vet ikke, tok bare en overfladisk sjekk. Sikkert ikke så mange. Poenget er at alle har fått med seg at denne forandringen ikke er bra. Vi trenger vel ikke klage mer på åpent NÅ VEL??? Og det blir "dråpen" når noen kommer med sørgelige "hadefint" meldinger, bare sånn for å sette spiss på all klagingen! Det har sikkert forsvunnet en hel drøss med folk herfra oppgjennom årene og om alle skulle sette seg ned å skrive "hadet" mld på åpent... Hva man vil med det? Tror man at webm. forandrer tilbake til gamle oppsettet bare fordi akkurat det spesielle nicket slutter hvis h*n ikke gjør det?

Det er bare NOK med klaging nå! Klaging inn på webforum og hademld på mld! For en mld til andre dolere skal jo lissom inn dit da!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vet ikke, tok bare en overfladisk sjekk. Sikkert ikke så mange. Poenget er at alle har fått med seg at denne forandringen ikke er bra. Vi trenger vel ikke klage mer på åpent NÅ VEL??? Og det blir "dråpen" når noen kommer med sørgelige "hadefint" meldinger, bare sånn for å sette spiss på all klagingen! Det har sikkert forsvunnet en hel drøss med folk herfra oppgjennom årene og om alle skulle sette seg ned å skrive "hadet" mld på åpent... Hva man vil med det? Tror man at webm. forandrer tilbake til gamle oppsettet bare fordi akkurat det spesielle nicket slutter hvis h*n ikke gjør det?

Det er bare NOK med klaging nå! Klaging inn på webforum og hademld på mld! For en mld til andre dolere skal jo lissom inn dit da!

Du skal være glad det er klagemeldinger her. Kanskje webbis gjør noe med rådene han får.

For øvrig består 90 % av innleggene denne helga av diverse klaging og diskusjoner rundt fornyelsen av forumet.

Uten disse trådene hadde forumet vært dødt.

Skrevet

Du skal være glad det er klagemeldinger her. Kanskje webbis gjør noe med rådene han får.

For øvrig består 90 % av innleggene denne helga av diverse klaging og diskusjoner rundt fornyelsen av forumet.

JO, men tror webbis fikk med seg situasjonen og alle tips allerede første dagen. Og han har nok glatt hørt alt -maaaaaaange- ganger nå. Syting og klaging er greit når det trengs, jeg klagde også, men det rekker å klage -noen- ganger ikke hver dag i mange dager. Konstruktive tips til hvordan man vil ha det er jo topp da.

Skrevet

(faen blir helt forvirra av det her opplegget, 2.gang jeg poster feil!)

Jo, men tror webbis fikk med seg situasjonen og alle tips allerede første dagen. Og han har nok glatt hørt alt -maaaaaaange- ganger nå. Syting og klaging er greit når det trengs, jeg klagde også, men det rekker å klage -noen- ganger ikke hver dag i mange dager. Konstruktive tips til hvordan man vil ha det er jo topp da.

Skrevet

(faen blir helt forvirra av det her opplegget, 3.gang jeg poster feil bare i forsøk på å svare deg!)

Jo, men tror webbis fikk med seg situasjonen og alle tips allerede første dagen. Og han har nok glatt hørt alt -maaaaaaange- ganger nå. Syting og klaging er greit når det trengs, jeg klagde også, men det rekker å klage -noen- ganger ikke hver dag i mange dager. Konstruktive tips til hvordan man vil ha det er jo topp da.

ShitDiddelyDo
Skrevet

(faen blir helt forvirra av det her opplegget, 2.gang jeg poster feil!)

Nei, du har ikke posta feil, jeg har fått alle svarene, men som du ser er det fortsatt grunn til å klage. :)

Skrevet

Nei, du har ikke posta feil, jeg har fått alle svarene, men som du ser er det fortsatt grunn til å klage. :)

:) Har du sett sånt...

Skrevet

Det er hvertfall ingen som kan beskylde deg for å være erkekonservativ, negativ, umoden og genrelt sur!

God tur :-)

Mary Poppins
Skrevet

Uffda...

Nå begynner jeg å få dårlige vibber her. Hva er du vil med dette innelgget ditt???

Var den ment til meg??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...