Gå til innhold

Hva er disse trolle-greiene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare fått med meg bruddstykker på hva de trolle-greiene var for noe. Noen som kan forklare meg?

Skrevet

Troll = noen som legger ut "falske" innlegg, f eks for å provosere eller skaffe seg sympati for en situasjon som ikke finnes. Det er mye som tyder på at den som liker å trolle benytter seg av mange ulike nick samtidig, og uansett bytter nick hele tiden.

Gjest LOTUS78
Skrevet

Det er folk som produserer en hel haug med fiktive innlegg, som folk bruker tid på å gi gode råd om, for så å finne ut at det bare er oppspinn alt som er skrevet. Noen spamer sidene med alskens usakelig og uintressante innlegg som gjør at det kun er tull du får frem når du f.eks. trykker 100nyeste. Andre går inn for å provosere ved å motsi dine argumenter uten å komme med et eneste konstruktivt svar selv. Her snakker vi selvsagt ikke om en diskusjoner der folk har ulike meninger.

Skrevet

Det er folk som produserer en hel haug med fiktive innlegg, som folk bruker tid på å gi gode råd om, for så å finne ut at det bare er oppspinn alt som er skrevet. Noen spamer sidene med alskens usakelig og uintressante innlegg som gjør at det kun er tull du får frem når du f.eks. trykker 100nyeste. Andre går inn for å provosere ved å motsi dine argumenter uten å komme med et eneste konstruktivt svar selv. Her snakker vi selvsagt ikke om en diskusjoner der folk har ulike meninger.

Det som er enda mer tragisk enn troll er de som tror det er troll bak etthvert innlegg som ikke er helt A4 og ødelegger hele tråden med å slenge rundt seg med beskyldninger og får støtte fra andre såkalte eksperter på å se i krystallkula si at det trolles.

Har opplevd det etpar ganger, da ble jeg utrolig trist og skuffet.

Solsikkefrø
Skrevet

Det som er enda mer tragisk enn troll er de som tror det er troll bak etthvert innlegg som ikke er helt A4 og ødelegger hele tråden med å slenge rundt seg med beskyldninger og får støtte fra andre såkalte eksperter på å se i krystallkula si at det trolles.

Jeg er enig med deg!

Skrevet

Hei ban1977! Jeg liker best å svare de som har fast nick pga det har vært så mye trolling her. Så jeg anbefaler fast nick. Du er ikke ny? men jeg har ikke sett nicket ditt før. Nå skal jeg prøve å huske at det er fast nicket ditt :)

Skrevet

Hei ban1977! Jeg liker best å svare de som har fast nick pga det har vært så mye trolling her. Så jeg anbefaler fast nick. Du er ikke ny? men jeg har ikke sett nicket ditt før. Nå skal jeg prøve å huske at det er fast nicket ditt :)

Trodde hele poenget med denne siden var man kunne spørre om ting og tang helt anonymt som er litt pinlig. Ikke bli kjent med folk først???

Skrevet

Trodde hele poenget med denne siden var man kunne spørre om ting og tang helt anonymt som er litt pinlig. Ikke bli kjent med folk først???

Du tror riktig. Spør ivei.

Gjest kan endre nick her
Skrevet

Du kan ha fast nick og så endre signaturen når det er noe du ikke vil "alle" skal vite...

Gjest donaldine
Skrevet

Skriver under på den=)

Skrevet

Du kan ha fast nick og så endre signaturen når det er noe du ikke vil "alle" skal vite...

Jeg har ikke noe interesse av å skrive her for å bli kjent med folk men spørre om ting i kategoriene som denne siden egentlig er her for.

Så da skal altså de såkalt "faste" drive å harselere om trolling fordi de ikke kjenner igjen nicket? Det veldig uhøflig og lite sosialt? kanskje det glemmes at det sitter ett menneske i andre enden innimellom? Ikke vet jeg.

Sikkert stor underholdning for de involverte. Da er det bedre å finne på noe annet etter min mening.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...