Gå til innhold

Har dere lagt merke til ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At folka inn på det forumet driver å følger med på hva som skrives her inne?

Jeg ler meg skakk ihjel.

De skal plent ikke skrive her inne, men lese som før skal dem.

Selv med avskjedsinnlegg fra denne dolen.

Så de kan ikke skrive, men lese kan de.

Og jeg som trodde det var nettopp at det var så vanskelig å lese og være her inne som var problemet.

Hykleriet lenge leve.

streker paa veggen..!
Skrevet

Jeg elsker dette, det er så mye drama! Ene uka krangler vi om ett kvekk av en katt, andre uka er det full blokk mentalitet og sjitkasting.

skjønner at folk kan bli lei av det, men jeg må bare ta det som underholdning.

Ja, har lagt merke til det du skriver. At de andre følger med på hva som skjer her, de er jo dolere tross alt, og vil jo helst være her!! Alt ordner seg sikkert, best og holde seg utenfor hele greia og la de som vil sloss; sloss, vi andre trenger ikke skrike om mere blod og kan trekke oss litt tilbake.

streker paa veggen..!
Skrevet

Jeg elsker dette, det er så mye drama! Ene uka krangler vi om ett kvekk av en katt, andre uka er det full blokk mentalitet og sjitkasting.

skjønner at folk kan bli lei av det, men jeg må bare ta det som underholdning.

Ja, har lagt merke til det du skriver. At de andre følger med på hva som skjer her, de er jo dolere tross alt, og vil jo helst være her!! Alt ordner seg sikkert, best og holde seg utenfor hele greia og la de som vil sloss; sloss, vi andre trenger ikke skrike om mere blod og kan trekke oss litt tilbake.

I fare for og bli bannet fra begge forum så må jeg jo innrømme at jeg for tiden bruker begge forum, er fornøyd med det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...