Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du sett filmen? Så den i går, fy faen for en råbra film! Fæl, men råbra.. Helt grusomt hvordan den svarte diamant-industrien er. Helt forferdelig å se unggutter ned til 10 år plaffe ned uskyldinge mennesker uten å blunke med ag3. Vet ikke om diamnter er min beste venn lenger... Håper indelig ingen av mine diamanter kommer fra noe sånt. Den filmen bør dere se, men den er ikke noe for barn og unge.

Skrevet

Hei Spirello. Jeg har ikke sett filmen. Det er jo helt utrolig at folk bruker ti åringer som du sier her. Helt utenfor min fatteevne..... Dette er jo "bare" film, men jeg er åpen for å se at det kanskje er virkeligheten også. Grusomt! Det er mye fælt i verden som barn blir brukt til. Jeg er glad vi bor i norge jeg :) (selv der har mye begynt å skje, men ikke på den måten)

Skrevet

Hei Spirello. Jeg har ikke sett filmen. Det er jo helt utrolig at folk bruker ti åringer som du sier her. Helt utenfor min fatteevne..... Dette er jo "bare" film, men jeg er åpen for å se at det kanskje er virkeligheten også. Grusomt! Det er mye fælt i verden som barn blir brukt til. Jeg er glad vi bor i norge jeg :) (selv der har mye begynt å skje, men ikke på den måten)

Joa, det er "bare" på film, men filmen er basert på virkeligheten. Så er nok ikke så mye bedre enn det filmen viser. Rett og slett ingen respekt for menneskeliv eller menneskeverd. Et helt folkeslag på flukt til de blir slakta av drittunger som er hjernevaska... Hørte på radioen at mange boikotter diamanter etter filmen ble vist. Og jeg skjønner godt hvorfor.

Skrevet

Joa, det er "bare" på film, men filmen er basert på virkeligheten. Så er nok ikke så mye bedre enn det filmen viser. Rett og slett ingen respekt for menneskeliv eller menneskeverd. Et helt folkeslag på flukt til de blir slakta av drittunger som er hjernevaska... Hørte på radioen at mange boikotter diamanter etter filmen ble vist. Og jeg skjønner godt hvorfor.

Jaja, jeg har ikke for vane å kjøpe diamanter uansett :) Men det er fint at ting kommer opp i lyset med fimer som er basert på virkeligheten. Selv om det er grusomme historier.

Skrevet

Jeg har drevet å anbefalt denne her inne, jeg synes og den var råbra. Men måtte lukke øynene innimellom.

Skrevet

Tør ikke se filmen jeg, har hørt den skal være litt blodig og grusom.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så den akkurat. En meget god film.

Og folk peser folk som går i pels ...

Skrevet

Enig, den er dritbra!

Men merkelig nok klarte jeg og veninna mi å få LATTERKRAMPE midt i Leos dødsscene.............! Satt og ristet av innestengt sprutlatter... Helt grusomt!

Fatter ikke at det går an..... :P

ShitDiddelyDo
Skrevet

Enig, den er dritbra!

Men merkelig nok klarte jeg og veninna mi å få LATTERKRAMPE midt i Leos dødsscene.............! Satt og ristet av innestengt sprutlatter... Helt grusomt!

Shit happens, men den slår ikke min og to kompisers latterkrampe under avslutningen av Schindlers Liste, mens resten av salen satt og grein.

Fikk flere stygge blikk enn da Jerry Seinfeld klina under samme filmen ...

Egentlig ganger ler man i upassende situasjoner.

Ellers, og jeg forsøker ikke å være vrien, men innlegg som det du nettopp skrev burde merkes med spoileradvarsel. :)

Skrevet

Jeg har drevet å anbefalt denne her inne, jeg synes og den var råbra. Men måtte lukke øynene innimellom.

Fikk anbefalt den filmen av deg for noen uker siden. Og jeg må si meg enig. Den var virkelig bra.

Skrevet

Enig, den er dritbra!

Kjekt at du røpte slutten da...for alle som ennå ikke har sett den.

Gjest tooblond
Skrevet

Enig, den er dritbra!

Æssjjj,

er så kjipt når noen spoiler en film uten å advare om dette:-((((Skulle se denne imorgen, men vet ikke om jeg gidder nå.

Skrevet

Shit happens, men den slår ikke min og to kompisers latterkrampe under avslutningen av Schindlers Liste, mens resten av salen satt og grein.

Fikk flere stygge blikk enn da Jerry Seinfeld klina under samme filmen ...

Egentlig ganger ler man i upassende situasjoner.

Ellers, og jeg forsøker ikke å være vrien, men innlegg som det du nettopp skrev burde merkes med spoileradvarsel. :)

Hehe.

Enig med deg om spoilingen. Skulle tenkt meg om. :-|

Skrevet

Kjekt at du røpte slutten da...for alle som ennå ikke har sett den.

Sorry, tenkte meg ikke om! :-|

Skrevet

Æssjjj,

er så kjipt når noen spoiler en film uten å advare om dette:-((((Skulle se denne imorgen, men vet ikke om jeg gidder nå.

Håper du gjorde det, den er veeeldig verdt det. Sorry at jeg røpet, tenkte meg ikke om. :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...