Gå til innhold

Farlig å ta 5 valium

Anbefalte innlegg

Gjest Skummelt
Skrevet

Fikk akkurat beskjed om at en bekjent tok 5 valium på en gang for å få sove. Kjenner at jeg bekymrer meg. Lurer på om dette kan være farlig? Han er deppa, så jeg er bekymret for om han egentlig skriker om hjelp.

Snakka med han dagen etter kl. 16, og da var han fortsatt dopa.

Skrevet

Jeg har ikke så mye peiling, men det høres skummelt ut ja! Kanskje du kan ringe gift informasjonssentralen? tlf:22591300

Gjest Skummelt
Skrevet

Jeg har ikke så mye peiling, men det høres skummelt ut ja! Kanskje du kan ringe gift informasjonssentralen? tlf:22591300

Takk for tipset. Jeg gjorde det. De sa at det ikke var en farlig stor mengde, men at det krever tilsyn.

Så jeg ser det an og ser om det skjer igjen. Ikke artig når noen gjør slikt:-(

Skrevet

Takk for tipset. Jeg gjorde det. De sa at det ikke var en farlig stor mengde, men at det krever tilsyn.

Så jeg ser det an og ser om det skjer igjen. Ikke artig når noen gjør slikt:-(

Bra, da får du kanskje følge med på personen. Men jeg synes det er forbasket synd at _du_ må føle dette ansvaret. Er det ingen andre som kan følge med litt, eller i det minste sammen med deg?

Gjest Skummelt
Skrevet

Bra, da får du kanskje følge med på personen. Men jeg synes det er forbasket synd at _du_ må føle dette ansvaret. Er det ingen andre som kan følge med litt, eller i det minste sammen med deg?

Det er faren til mine barn.... Han bor alene.

Skrevet

Det er faren til mine barn.... Han bor alene.

Ok, da forstår jeg deg. Men likevel, kontakt andre slik at du ikke har "ansvaret" alene. Lykke til!!

Caloni Makaroni
Skrevet

Ser du ringte giftmiddelsentralen, og det er jo bra. Men 5 er ikke en veldig høy dose. Jeg fikk 3 da jeg skulle på en undersøkelse på sykehuset. 2 mer enn det man får på sykehuset er neppe farlig.

Du kan ikke ta ansvar for sånt. Jeg skjønner at det er vanskelig å la være, men du må bare la ham leve sitt eget liv. Bare vær sikker på at han ikke er dopa og har det noenlunde bra med seg selv når han skal se sine barn (om han er interessert).

Gjest Skummelt
Skrevet

Ser du ringte giftmiddelsentralen, og det er jo bra. Men 5 er ikke en veldig høy dose. Jeg fikk 3 da jeg skulle på en undersøkelse på sykehuset. 2 mer enn det man får på sykehuset er neppe farlig.

Du kan ikke ta ansvar for sånt. Jeg skjønner at det er vanskelig å la være, men du må bare la ham leve sitt eget liv. Bare vær sikker på at han ikke er dopa og har det noenlunde bra med seg selv når han skal se sine barn (om han er interessert).

Jeg tar jo aldri noen ting, og jeg så jo hvor "borte" han var i går ettermiddag, så jeg ble litt redd.

Han har samvær, men er veldig klar over at han må være klar da. Helt uaktuelt med noe annet:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...