Gå til innhold

Er det folk her igjen?

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet

Det er så labert her,er det folk igjen her?

Skrevet

Jeg er her. Til og fra. Det er ikke så mye aktivitet lengre,så da blir det lengre opphold mellom dol-tidene. Vi må få igang temaer her :)

Skrevet

Jeg må jo innom for å se om det er noe liv. Antagelig blir det bedre når omleggingen er ferdig.

Skrevet

Jeg må jo innom for å se om det er noe liv. Antagelig blir det bedre når omleggingen er ferdig.

Hei! Ja det håper jeg fra dypet av mitt hjerte! Hehe fint å se deg.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ja- men har andre ting også som må gjøres.... så jeg fortsetter å vandre til og fra. Noen ganger med minutters mellom rom- andre gang med timers, dagers eller ukes mellomrom.

:-)

hare1365380455
Skrevet

Det er litt slitsomt å være her nå, synes jeg. Jeg er et vanedyr og likte det best slik det var før....

Skrevet

Hei! Ja det håper jeg fra dypet av mitt hjerte! Hehe fint å se deg.

Jeg og håper det. Det andre forumet er helt ok med hyggelig folk men det er ikke dol uansett. Og nå begynner oppsettet å se mye bedre ut også.

Gjest mandolina
Skrevet

Jeg er her fortsatt, og jeg blir her, men det er ikke så mange innlegg, som engasjerer meg, derfor blir det lite skriving fra min side.

Hilsen

Skrevet

Jupp, er her. Men har aldri skrevet så veldig mye fra før av så....

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg er her, men har ikke pleid å starte så mange nye tråder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...