Gå til innhold

Hvilken te er din favoritt? u/t

Anbefalte innlegg

Gjest LOTUS78
Skrevet

Jeg har aldri likt te noe særlig, men så kom jeg over te fra London fruit&herb company, som de selger på helsekosten. Denne teen er faktisk god og er i mange forskjellige smaker.

Gjest ferri
Skrevet

Jeg har aldri likt te noe særlig, men så kom jeg over te fra London fruit&herb company, som de selger på helsekosten. Denne teen er faktisk god og er i mange forskjellige smaker.

Nypete :)

Skrevet

Det er Twinings grønn te med sitron og Twinings Green Tea Earl Grey. :)

Gjest melmøll
Skrevet

Rooibosh med jordbær. Og en klatt honning oppi :-)

hare1365380455
Skrevet

Det er twinnings earl grey! Gjerne med litt skummet melk i.

hare1365380455
Skrevet

Svaret mitt kom feil, men du ser det nok. :)

Gjest Elextra
Skrevet

Darjeeling Tiger Hill, helst first flush. Kjøpes i teforretning og traktes i kanne.

Er ikke så veldig glad i posete, som har så "forurenset" smak. Men drikker det likevel på jobben av og til, da liker jeg grønn te med sitron (er den fra Twinings?) og Twinings Earl Gray.

Skrevet

Grønn te, helst Gunpowders 100 dragons med minteblader i.

Skrevet

Yogi-Te lakris :) Det høres helt absurd ut, men den er vanvittig god.

Skrevet

Det er en fruktte de har på Det Lille Kaffekompaniet i Bergen, den heter "Bestemors Hage" :o)

Mmmmmmm...!

Skrevet

Yogi-Te lakris :) Det høres helt absurd ut, men den er vanvittig god.

Hva? Med lakris smak? nam, den ble jeg nyskjerrig på. Vanlig daglivare?

Skrevet

Hva? Med lakris smak? nam, den ble jeg nyskjerrig på. Vanlig daglivare?

Yogi-te selges på helsekosten. De har mange gode teer.

Skrevet

Liker ikke te jeg. Syntes det er en slik hul smak på teen, får den ikke ned.

Skrevet

Bestemors hage er nyyydelig! Jordbær og rabarbra såvidt jeg husker. Ellers er appelsinteen fra London fruit&herb company (?) også kjempegod.

Skrevet

Chaite med melk og honning, og en sjelden gang fersken-/mangote. Ellers er jeg ikke noen tedrikker, her går det i kaffe.

Gjest LOTUS78
Skrevet

Liker ikke te jeg. Syntes det er en slik hul smak på teen, får den ikke ned.

Har du prøvd teen fra London fruit&herb company?. Den har mye smak i seg, og den eneste teen jeg liker. All annen te synest jeg er rett og slett grusomt/smakløst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...