Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slike indiske, mønstrete bomullstørklær som "alle" hadde fra 70-tallet og utover, alt fra unger og bikkjer til gamle damer, hvor får man det nå? Jeg pleide å kjøpe nederst i Akersgata, "Piraten" het butikken, den er lagt ned nå. Men det må da fins andre i Oslo som har slikt? Store, mønstrete tynne kvadratiske bomullsskjerf. Noen som vet?

Skrevet

Indiska bør vel ha dem?

Ja, det var sant. Den hadde jeg helt glemt! Takk for at du minte meg på det.

Skrevet

Ja, det var sant. Den hadde jeg helt glemt! Takk for at du minte meg på det.

Jeg var på indiska på torsdag men da hadde de ikke. Så ring og spør før du drar ut :o)

Skrevet

Den butikken ved jernbanetorget har det sikkert. Der de selger batikkmønstrede klær og alt slags alternativt. Sjangrila heter den?

Og Scorpius på Gr"unerløkka.

Skrevet

Jeg var på indiska på torsdag men da hadde de ikke. Så ring og spør før du drar ut :o)

He he, er dine tørklær også frynsete og avbleikte beyond repair, Dorthe? Jeg hadde (telt sammen med mannen i huset) sikkert seks stykker i forskjellige farger. Men han spurte etter sitt blå i går, og da sa jeg: - Det blå? Mener du det grå som er litt blått i kanten?

Jeg skal ta meg en runde i dag.

Skrevet

Den butikken ved jernbanetorget har det sikkert. Der de selger batikkmønstrede klær og alt slags alternativt. Sjangrila heter den?

Og Scorpius på Gr"unerløkka.

Har vært innom Shangri-la nå - den indiske damen som er der, beklaget, men antydet høflig at det jo hender motene skifter i India også. Så jeg kjøpte meg et annet pent sjal, men litt stort til mitt bruk. Scorpio på Løkka neste! Jeg vil ha et godt utvalg skikkelige, mønstrete bomullstørklær! Basta bom ...

Skrevet

Har vært innom Shangri-la nå - den indiske damen som er der, beklaget, men antydet høflig at det jo hender motene skifter i India også. Så jeg kjøpte meg et annet pent sjal, men litt stort til mitt bruk. Scorpio på Løkka neste! Jeg vil ha et godt utvalg skikkelige, mønstrete bomullstørklær! Basta bom ...

Hehe..

Skrevet

He he, er dine tørklær også frynsete og avbleikte beyond repair, Dorthe? Jeg hadde (telt sammen med mannen i huset) sikkert seks stykker i forskjellige farger. Men han spurte etter sitt blå i går, og da sa jeg: - Det blå? Mener du det grå som er litt blått i kanten?

Jeg skal ta meg en runde i dag.

Jeg har bare to igjen, lys og mørk lilla :o(

Fortell meg hvis du finner noen da. Lurer på om de kanskje kan ha i bodene på Youngstorvet. jeg er ikke hjemme så jeg får ikke skjekket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...