Gå til innhold

Psst: Hvor har det blitt av....

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

den "hemmelige" -i'en som får trådlisteboksen til å bli lengre???

Skrevet

...eller kortere :-) Vil også gjerne kunne velge.

Skrevet

Lengden på trådlisten justerer seg selv, etter antall innlegg. Du kan se at den blir mindre hvis du pakker sammen alt av tråder, og større når du pakker ut. Inntil en viss grense.

Gjest togli
Skrevet

Den har blitt integrert!

Så det etter jeg hadde sendt spm. mitt :-)

Gjest togli
Skrevet

...eller kortere :-) Vil også gjerne kunne velge.

Går visst automatisk nå og det virker igrunnen greit:-)

Gjest togli
Skrevet

Lengden på trådlisten justerer seg selv, etter antall innlegg. Du kan se at den blir mindre hvis du pakker sammen alt av tråder, og større når du pakker ut. Inntil en viss grense.

Oppdaga dette rett etter at jeg hadde laga denne tråden. Mye nytt å sette seg inn i ;-)

Skrevet

Går visst automatisk nå og det virker igrunnen greit:-)

Akkurat... Eneste problemet er at på min bærbare må jeg skrolle ned for å se hele innlegget når det er mange i trådlisten og den utvides mye, fordi reklamen øverst tar så mye plass. Men men.

Skrevet

*ler* "den hemmelige" i èn. Ja man kunne tro den var hemmelig ;) Det er mye spenning i å være på dol. Magen begynner å legge seg til ro? :) hihi

Gjest togli
Skrevet

*ler* "den hemmelige" i èn. Ja man kunne tro den var hemmelig ;) Det er mye spenning i å være på dol. Magen begynner å legge seg til ro? :) hihi

Har du forresten lagt merke til at det kan virke som psykiatri-forum har vokst de siste dagene? ;-)

Skrevet

Har du forresten lagt merke til at det kan virke som psykiatri-forum har vokst de siste dagene? ;-)

Hehe, jah! Hmmm, må vi tipse webmaster her? ;) Men det kan jo kanskje være fordi alle innlegg kommer opp i siste nye, at noen ser bedre at det forumet også er på dol? I disse rolige tider så har jeg vært innom der også å kikket faktisk, og tilogmed svart på innlegg! :) Jeg tror jeg har kikket overalt nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...