Gjest togli Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 den "hemmelige" -i'en som får trådlisteboksen til å bli lengre??? 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 ...eller kortere :-) Vil også gjerne kunne velge. 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Lengden på trådlisten justerer seg selv, etter antall innlegg. Du kan se at den blir mindre hvis du pakker sammen alt av tråder, og større når du pakker ut. Inntil en viss grense. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Den har blitt integrert! Så det etter jeg hadde sendt spm. mitt :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 ...eller kortere :-) Vil også gjerne kunne velge. Går visst automatisk nå og det virker igrunnen greit:-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Lengden på trådlisten justerer seg selv, etter antall innlegg. Du kan se at den blir mindre hvis du pakker sammen alt av tråder, og større når du pakker ut. Inntil en viss grense. Oppdaga dette rett etter at jeg hadde laga denne tråden. Mye nytt å sette seg inn i ;-) 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Går visst automatisk nå og det virker igrunnen greit:-) Akkurat... Eneste problemet er at på min bærbare må jeg skrolle ned for å se hele innlegget når det er mange i trådlisten og den utvides mye, fordi reklamen øverst tar så mye plass. Men men. 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 *ler* "den hemmelige" i èn. Ja man kunne tro den var hemmelig Det er mye spenning i å være på dol. Magen begynner å legge seg til ro? hihi 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 *ler* "den hemmelige" i èn. Ja man kunne tro den var hemmelig Det er mye spenning i å være på dol. Magen begynner å legge seg til ro? hihi Har du forresten lagt merke til at det kan virke som psykiatri-forum har vokst de siste dagene? ;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Har du forresten lagt merke til at det kan virke som psykiatri-forum har vokst de siste dagene? ;-) Hehe, jah! Hmmm, må vi tipse webmaster her? Men det kan jo kanskje være fordi alle innlegg kommer opp i siste nye, at noen ser bedre at det forumet også er på dol? I disse rolige tider så har jeg vært innom der også å kikket faktisk, og tilogmed svart på innlegg! Jeg tror jeg har kikket overalt nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.