Gå til innhold

jeg flyter..


bortevekk1365380398

Anbefalte innlegg

bortevekk1365380398

Jeg flyter av sted.. Flyter på et håp om å få litt fred. Men det er ikke fred å få. For HAN snakker til meg, HAN styrer tankene mine. Alle og alt sier: Det er ikke din skyld! Men hvem sin skyld var det da. han var loven, politimann. Hvordan kunne jeg vite det var forbudt? Jeg trodde politiet var loven.. I dag hater jeg politiet..

Jeg er innlagt, vært det i halvannet år nå, under tvang. Jeg går på mange sterke medisiner, som holder hodet litt i sjakk. Men det virker ikke som om den har full effekt, for de gangene jeg og psykologen snakker om det blir jeg "en annen". Det er på en måte som om en annen del kommer frem, mens jeg gjemmer meg i kroppen min. Jeg kan ikke si noe, jeg må trøste barnet. Hun sterke får snakke, jeg er ikke sterk, jeg får vondt i magen av å skrive dette. Det er ikke riktig.

Jeg håper, virkelig håper at jeg snart får hodet i fred...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...