Gå til innhold

DOL frister meg ikke lenger...

Anbefalte innlegg

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg har ikke emigrert til noen annen side, jeg har heller ikke hatt noen avskjedstale her inne. Jeg kommer nok til å være her i ny og ne, men denne nye siden "drar" meg ikke inn hit slik som den forrige gjorde. Jeg orker liksom ikke å bruke tid på DOL slik som det har blitt nå. Har prøvd å venne meg til alt dette nye, men det går ikke.

Sidene er rett og slett litt håpløse og lite brukervennlige.

Synd, for jeg likte meg så godt på gamle DOL. :o(

Flere som har det slik, eller er jeg alene?

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tusseline

6

• Mrs. Wallace

3

• hare1365380455

3

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

Mrs. Wallace
Skrevet

Med all respekt må jeg tilstå at noe av det aller mest forstyrrende her inne nå, er alle som legger inn nye tråder om hvor dårlig de liker seg her og hvor lite de kommer til å være her inne....ethvert forsøk på en brukbar tråd drukner i all klagingen. ;o)

Jada, det er viktig å gi webbis tilbakemelding, men til det har man jo både webmasterforum og webmastermail.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er en grunn til at en nyopprettet side snart har 100 nye medlemmer med (eks)dolere.

Skrevet

Du er _i hvert fall ikke_ alene om å synes det... Dessverre... :-(

Skrevet

Det er en grunn til at en nyopprettet side snart har 100 nye medlemmer med (eks)dolere.

Litt som lysfontenen...

Skrevet

Med all respekt må jeg tilstå at noe av det aller mest forstyrrende her inne nå, er alle som legger inn nye tråder om hvor dårlig de liker seg her og hvor lite de kommer til å være her inne....ethvert forsøk på en brukbar tråd drukner i all klagingen. ;o)

Jada, det er viktig å gi webbis tilbakemelding, men til det har man jo både webmasterforum og webmastermail.

Enig.

Nå syns jeg faktisk det er vel mye klaging her.....

Jeg syns nå ikke det er så ille her som mange vil ha det til...

Nemlig.

Gjest annlovinda
Skrevet

Veldig enig med deg.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ja, det blir mye klaging. Du har et viktig poeng.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Hvor finner jeg den siden?

Gjest abrahamsen
Skrevet

Så er det de som bare MÅÅ svare på alle klagetrådene da....;o)

Gjest togli
Skrevet

Det kunne like godt vært meg som skrev dette :-(

Jeg prøver å tenke positivt og titter innom her. Merker likevel at jeg har mista mye av interessen for å være her... Dette er på en måte et helt nytt og fremmed sted :-/

Skrevet

Hvor finner jeg den siden?

Se i tråden på meldinger...

Skrevet

Kjære Abrahamsen,er det noe jeg kanskje kan hjelpe deg med? Jeg vil ha deg her!

Gjest abrahamsen
Skrevet

Kjære Abrahamsen,er det noe jeg kanskje kan hjelpe deg med? Jeg vil ha deg her!

Tja, du kan snakke med webbisene, smiske og få de til å gå tilbake til slik det var her før. ;o)

hare1365380455
Skrevet

Men den typen forum liker jeg heller ikke så godt.... Det er litt rotete, og så er det så mange flagrende figurer over alt...

:)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Men den typen forum liker jeg heller ikke så godt.... Det er litt rotete, og så er det så mange flagrende figurer over alt...

Jeg meldte meg inn nå, men det er ikke akkurat noe blivende sted det heller nei..

Gjest ChiengMai
Skrevet

Du er ikke alene, nei.

Jeg har sluttet med det meste jeg har vært på av diskusjonsfora for flere år sida men likte DOL-konseptet såpass godt at jeg ble værende. Det gjør jeg ikke lenger, så jeg vet ikke hvordan det blir fremover. Er litt sånn "vent-og-se". For å si det sånn: Fargene er det minste som irriterer meg selv om de er stygge som fy.. Denne inndelinga og skrollinga er det mye verre med.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Flagrende figurer er av den typen barnesykdommer folk går lei av, og så slutter de med det. Er som private websider for ti år sida, jo fler animasjoner dess flottere var det. For ikke å snakke om midi-filer, de var også et must. En stund...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...