Gå til innhold

DOL frister meg ikke lenger...

Anbefalte innlegg

Gjest abrahamsen
Skrevet

Det er jo like mye skrolling der som her. OM ikke mer.

Poenget er vel at vi var fornøyd med det som var før. DOL trengte ikke noe nytt opplegg. Alle som har forsvunnet ønsker egentlig å være her, men gidder ikke slik det har blitt nå.

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tusseline

6

• Mrs. Wallace

3

• hare1365380455

3

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Helt klart! Det klør ikke akkurat i fingrene til å dol'e i vei! ;-) Men i grunnen like greit, så får jeg tid til andre ting *he he*

Gjest abrahamsen
Skrevet

Helt klart! Det klør ikke akkurat i fingrene til å dol'e i vei! ;-) Men i grunnen like greit, så får jeg tid til andre ting *he he*

Nemlig;o) Kanskje dette ble gjort for å få oss bort fra PC`n? Nå skal jeg faktisk ut å gå en tur jeg. Forrige tirsdag satt jeg på DOL mer eller mindre hele dagen...

Ha en fin og DOLfri dag;o)

Skrevet

Nemlig;o) Kanskje dette ble gjort for å få oss bort fra PC`n? Nå skal jeg faktisk ut å gå en tur jeg. Forrige tirsdag satt jeg på DOL mer eller mindre hele dagen...

Ha en fin og DOLfri dag;o)

I lige måde! :-)

Skrevet

Tja, er innom som alltid når jeg er på pc'en, da sjekker jeg flere forum.

Når jeg er ferdig med det og mail, så er jeg også ferdig med internett.

Er ikke noe mer eller mindre på DOL enn det jeg har vært.

Skrevet

Poenget er vel at vi var fornøyd med det som var før. DOL trengte ikke noe nytt opplegg. Alle som har forsvunnet ønsker egentlig å være her, men gidder ikke slik det har blitt nå.

Javel? Jeg har vært her noen år, jeg har ikke noen problemer med å venne meg til den nye opplegget jeg da....

For meg handler ikke DOL om layouten (hvordan det ser ut på nettsiden), men om muligheten til å stille spørsmål til både fagfolk og lekfolk om ting jeg lurer på.

Det førstnenvte får du ikke på den nye forumet som er opprettet og dermed interesserer det meg heller ikke.

Ville jeg være på et slikt forum så ville jeg også ha funnet et tema forum som virkelig interesserte meg, ikke fordi det var en helg haug med dolere der som ikke lenger gadd å være her.

Gjest annlovinda
Skrevet

Javel? Jeg har vært her noen år, jeg har ikke noen problemer med å venne meg til den nye opplegget jeg da....

For meg handler ikke DOL om layouten (hvordan det ser ut på nettsiden), men om muligheten til å stille spørsmål til både fagfolk og lekfolk om ting jeg lurer på.

Det førstnenvte får du ikke på den nye forumet som er opprettet og dermed interesserer det meg heller ikke.

Ville jeg være på et slikt forum så ville jeg også ha funnet et tema forum som virkelig interesserte meg, ikke fordi det var en helg haug med dolere der som ikke lenger gadd å være her.

Enig med deg. Har heller ikke hatt noen problem med å venne meg til det nye dol. Selv om jeg har vært på dol i snart 7 år (årene går).

Noe av det viktigste med dol er for meg det at man kan stille spørsmål til fagpersoner, som du også skriver. Blir ikke det samme med et forum hvor det bare er 'vanlige' folk som svarer.

Og ellers, så er det jo opp til oss brukere å 'forme' dol til et bra forum, tenker da på åpent forum spesielt.

Mrs. Wallace
Skrevet

Men nå greide du ikke å holde deg lenger? ;o)

Nei, nå rant det over, gitt! Men heretter skal jeg holde munn (eller det heter kanskje holde hånd når man taster?).

Gjest helt enig med deg
Skrevet

Helt enig.

Før endringen hadde jeg DOL oppe hele dagen, nå er jeg bare innom for så se om det er litt liv her .... men jeg drar fort ut igjen.

Ja ja, det blir mer aktive dager på jobben iallefall :), så arbeidsgiveren finner ikke så ofte spor etter meg inn på DOL.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg bryr meg lite om layout og utseende. Det spiller ingen rolle, men det at siden er blitt vanskelig og lite brukervennlig er ikke bra. Altfor mye scrolling og vinduer som spretter opp og bare står i veien for innlegg osv.

Jeg syns ikke det andre forumet var noe blivende sted, bare så det er sagt.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Enig med deg. Har heller ikke hatt noen problem med å venne meg til det nye dol. Selv om jeg har vært på dol i snart 7 år (årene går).

Noe av det viktigste med dol er for meg det at man kan stille spørsmål til fagpersoner, som du også skriver. Blir ikke det samme med et forum hvor det bare er 'vanlige' folk som svarer.

Og ellers, så er det jo opp til oss brukere å 'forme' dol til et bra forum, tenker da på åpent forum spesielt.

Har aldri brydd meg om at det er fagfolk her inne, jeg spør de andre brukerne og greier meg lenge med det. Trenger jeg hjelo fra fagfolk oppsøker jeg de personlig. Jeg aner jo ikke hvem disse menneskene som kaller seg fagfolk her inne er.

Hvor ofte spør du fagfolkene her inne egentlig?

Gjest annlovinda
Skrevet

Har aldri brydd meg om at det er fagfolk her inne, jeg spør de andre brukerne og greier meg lenge med det. Trenger jeg hjelo fra fagfolk oppsøker jeg de personlig. Jeg aner jo ikke hvem disse menneskene som kaller seg fagfolk her inne er.

Hvor ofte spør du fagfolkene her inne egentlig?

Det har skjedd ved flere anledninger det, at jeg har spurt fagfolk.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg aner ikke hva webbisene kan gjøre for at det skal bli bedre.Hvorfor? Fordi jeg har null peiling på slikt.Det eneste jeg vet er at DOL ikke frister på samme måte som før.

Derfor var dette konstruktiv kitikk fra meg.

Har helt annen oppfatning av begrepet "konstruktiv kritikk" enn deg...

:-)

Skrevet

Jeg forstår ingenting. Ikke finner jeg 100 nyeste og ikke Svar til meg. Hva skal jeg gjøre?

Mista nikket
Skrevet

Jeg forstår ingenting. Ikke finner jeg 100 nyeste og ikke Svar til meg. Hva skal jeg gjøre?

Det du spør etter står helt nederst på trådlisten

Gjest abrahamsen
Skrevet

Har helt annen oppfatning av begrepet "konstruktiv kritikk" enn deg...

:-)

Neida, det har vi nok ikke. Men på dette feltet er dette den beste konstruktive kritiken jeg kunne gi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...