Gå til innhold

DOL får kanskje mer forbedringer - bli litt til!

Anbefalte innlegg

hjertebarnet
Skrevet

Jeg sendte feedback til DOL, og her er noe av tilbakemeldingen jeg fikk, og som jeg ble veldig glad for! (Håper det er greit at jeg legger det ut her). Jeg håper ikke at mine gamle DOL-venner forsvinner før de har sett hvordan det endelige resultatet blir.

Her er hva de foreløpig tenker:

"vi hører på dere som ønsker den vertikale delingen, og vi ser på en modell hvor brukeren kan velge oppsett selv. Da blir det i så fall også mulighet til å velge bakgrunnsfarge, fontstørrelse etc. Hadde ikke det vært kult, eller? Vel, men jeg våger ikke å love det... det kommer an på hvor mye det koster og slikt. I mellomtiden vil vi prøve oss frem og forbedre løsningen slik den er nå. "

"Også var det det med bakgrunnsfarge. Meningen var å få forum til å skille seg ut fra resten av siten, nettopp fordi forumet er noe eget. Og det klarte vi visst til gangs... hehe. Jeg skal ikke diskutere farger med kvinner - for den diskusjonen taper jeg alltid. Men det var faktisk en dreven designer som valgte den. Men han er jo mann, da... Men du, det med fargen fikser vi. Enten ved at du velger selv, eller at vi justerer til majoriteten blir fornøyd.

Skrevet

Jeg er kjempepositiv til den utrolig liberale velge-selv-holdningen :o) Så jeg blir en stund til hvertfall!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er kjempepositiv til den utrolig liberale velge-selv-holdningen :o) Så jeg blir en stund til hvertfall!

Dol har ikke noe annet valg enn å gjøre det bedre. Det er knapt innlegg lenger. Tar du bort alle innleggene vedrørende det nye forumet står du igjen med en brøkdel av innleggene som tidligere var her, og det kan fort bli en ond sirkel da få innlegg medfører at også de som er positive til forandringene sniker seg innom sjeldnere og sjeldnere, med enda færre innlegg som resultat - før det er helt dødt.

Det er sånn et forum dør.

Skrevet

Dol har ikke noe annet valg enn å gjøre det bedre. Det er knapt innlegg lenger. Tar du bort alle innleggene vedrørende det nye forumet står du igjen med en brøkdel av innleggene som tidligere var her, og det kan fort bli en ond sirkel da få innlegg medfører at også de som er positive til forandringene sniker seg innom sjeldnere og sjeldnere, med enda færre innlegg som resultat - før det er helt dødt.

Helt klart!

*gjesp*

Skrevet

Jeg håper virkelig de tar til seg at folk forsvinner ja. Men de er likevel opptatt av å være attraktive for nye brukere, og da er det visst nødvendig med en totalrenovering. Særlig å endre de vertikale oppsettet, for slikt trakk ikke til seg nye.

Så vi kan ikke gjøre annet enn å vente og se, men gravølet har jeg ikke kjøpt inn riktig enda.

Skrevet

Jeg synes ikke det er så galt som folk vil ha det til.

Jeg synes det er dumt at jeg ikke kan se på "100 nyeste" hvilke innlegg jeg har lest eller ikke lest. Tidligere hadde de leste innleggene en annen farge enn de uleste.

Og så savner jeg en direkte link til "100 nyeste" fra hovedsiden. Ellers synes jeg det ser greit ut. Det er lyst og pent, og det blir bedre plass med horisontal deling enn vertikal. Tidligere var feltet hvor selve innlegget stod veldig smalt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...