Gå til innhold

Biggest looser på tvN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som så på det? Jeg synes den hardtreninga ser skummel ut! Tenker at de segner om med hjertestans eller noe. Hm, jeg har kanskje det med å dramatisere, men det så villt tøft ut. Flott vektnedgang, men det meste er vel vann i starten?

Gjest spinoff
Skrevet

De fortsetter å gå ned helt sinnsykt gjennom hele serien.

Følger med på den biggest loser i Australia, han ene der har gått ned over 40kg på ikke mange ukene. Sinnsykt.

Skrevet

De blir sikkert fulgt tett opp av lege. Men jeg så på i går, og fikk store øyne da han ene gikk ned over 10 kg på en uke.

Men det er klart, slike folk dytter vel i seg fett og sukker hele dagen til vanlig, så når de blir satt i aktivitet og bare får helsekost.. da er det ikke rart de raser ned i begynnelsen. Men jeg tenker som deg - det er sikkert mye vann også.

Må være sinnssykt kult å gå på vekta med slike resultater!!

Skrevet

De blir sikkert fulgt tett opp av lege. Men jeg så på i går, og fikk store øyne da han ene gikk ned over 10 kg på en uke.

Men det er klart, slike folk dytter vel i seg fett og sukker hele dagen til vanlig, så når de blir satt i aktivitet og bare får helsekost.. da er det ikke rart de raser ned i begynnelsen. Men jeg tenker som deg - det er sikkert mye vann også.

Må være sinnssykt kult å gå på vekta med slike resultater!!

Men jeg synes også at amerikanere har en merkelig frokost...Masse pannekaker var vanlig for han ene...Godt at de får hjelp til å snu på dette.

Skrevet

De fortsetter å gå ned helt sinnsykt gjennom hele serien.

Følger med på den biggest loser i Australia, han ene der har gått ned over 40kg på ikke mange ukene. Sinnsykt.

En skulle tro det slang rundt med masse løshud da, men det er jo greit å fikse på senere ved operasjon vil jeg tro. 4Okg liksom, da står de på!! :)

Gjest spinoff
Skrevet

En skulle tro det slang rundt med masse løshud da, men det er jo greit å fikse på senere ved operasjon vil jeg tro. 4Okg liksom, da står de på!! :)

Jepp, blir nydelig med all huden som slenger ettervhert ;) Skal nevnes at typen veide litt over 200kg til å begynne med da.

Skrevet

Men jeg synes også at amerikanere har en merkelig frokost...Masse pannekaker var vanlig for han ene...Godt at de får hjelp til å snu på dette.

Har fått diverse referater om hvordan maten er der borte ja. Syyykt store porsjoner av alt når du kjøper deg mat ute, særlig av fastfood og desserter! Min kjære og en kompis pleide gjerne å dele en dessertporsjon eplekake og det var mer enn nok til to normaltspisende menn!

Skrevet

Har fått diverse referater om hvordan maten er der borte ja. Syyykt store porsjoner av alt når du kjøper deg mat ute, særlig av fastfood og desserter! Min kjære og en kompis pleide gjerne å dele en dessertporsjon eplekake og det var mer enn nok til to normaltspisende menn!

Skremmende at man må ha så mye mat etterhvert!

Skrevet

Jepp, blir nydelig med all huden som slenger ettervhert ;) Skal nevnes at typen veide litt over 200kg til å begynne med da.

Jadda, da har han litt å ta av ;)

Det er himla morro å se hvor fine de blir. Og så alle de søte damene da, nydelig pene mennesker. Mennene har vel mer med å bygge muskler å være fine på den måten. Jeg er ikke så opphengt i muskler på menn, men det gjør dem godt for selvtilliten ser jeg.

Skrevet

Var på en cruisebåt en gang, og strevde virkelig ved måltidene, og særlig frokost. Enten bacon, scrambled eggs, pølser og pannekaker - eller salat. Finnes ingen gylden middelvei over there, virker det som.

Skrevet

Var på en cruisebåt en gang, og strevde virkelig ved måltidene, og særlig frokost. Enten bacon, scrambled eggs, pølser og pannekaker - eller salat. Finnes ingen gylden middelvei over there, virker det som.

Det er noe i det at "alt er så stort i amerika" :) Jeg har heldigvis ikke slik frokost, men kunne blitt flinkere til å spise salat! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...