Gå til innhold

Forbrydelsen på nrk

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Er det noen som ser den serien? Så det blir en sesong to.... Men jeg håper denne saken avsluttes på mandag?

Skrevet

Det hadde jeg og håpet på. Men i følge det hallo-mannen sa etter gårsdagens episode, virket som oppklaringen ikke kommer før til høsten :/

Skrevet

Det hadde jeg og håpet på. Men i følge det hallo-mannen sa etter gårsdagens episode, virket som oppklaringen ikke kommer før til høsten :/

Nei nei nei!!! Den er kjempespennende, men det er vel grenser hvor langt de kan dra det. Jeg vil ha løsningen på denne saken NÅ!

hare1365380455
Skrevet

Nei nei nei!!! Den er kjempespennende, men det er vel grenser hvor langt de kan dra det. Jeg vil ha løsningen på denne saken NÅ!

Bare det ikke blir som Lost... og dratt ut i det uendelige.. :S

fei1365380229
Skrevet

Ja den er kjempespennende, men jeg vurderer å droppe ut av den hvis det ikke blir noen løsning på forbrytelsen i denne sesongen (mandag).

Syns nesten det er litt lureri å ikke si fra på forhånd. Jeg hadde belaget meg på 10 episoder - ikke 20, da hadde jeg ikke startet å se på den.

hare1365380455
Skrevet

Ja den er kjempespennende, men jeg vurderer å droppe ut av den hvis det ikke blir noen løsning på forbrytelsen i denne sesongen (mandag).

Syns nesten det er litt lureri å ikke si fra på forhånd. Jeg hadde belaget meg på 10 episoder - ikke 20, da hadde jeg ikke startet å se på den.

Jeg kikket på nettsiden til serien, http://www.dr.dk/forbrydelsen/ Det ser ut som om 10 episode ikke er avsluttende.... Men jeg kommer til å se videre; håper bare ikke det blir først til høsten.

Gjest tv-tittern
Skrevet

Sa han ikke at da kom det en ny sak ..... huff det blir nå lenge å vente hvis vi ikke får svaret før etter 10 nye episoder til høsten :(

Skal tro hvem det er .......

hare1365380455
Skrevet

Sa han ikke at da kom det en ny sak ..... huff det blir nå lenge å vente hvis vi ikke får svaret før etter 10 nye episoder til høsten :(

Jeg håper det kommer en ny sak, men jeg leste de få linjene som sto om episode ti.. Jeg la linken her et sted om du vil ha mer informasjon.

Gjest guttelus
Skrevet

Jeg tror at det er han som jobber sammen med Theis, men jeg jeg vet ingen ting. Jeg er heller ikke klar for å vente til høsten med å få vite hvem som har gjort hva. 10 episoder er mere enn nok.

Skrevet

jeg tenkte akkurat det samme. helt forferdelig om det blir det. de bør løse det i løpet av sesong to. iallefall hvem som gjorde det, også kan de jage på ham resten av episodene og avslutte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...