hare1365380455 Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Er det noen som ser den serien? Så det blir en sesong to.... Men jeg håper denne saken avsluttes på mandag? 0 Siter
willow Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Det hadde jeg og håpet på. Men i følge det hallo-mannen sa etter gårsdagens episode, virket som oppklaringen ikke kommer før til høsten :/ 0 Siter
tula Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Det hadde jeg og håpet på. Men i følge det hallo-mannen sa etter gårsdagens episode, virket som oppklaringen ikke kommer før til høsten :/ Nei nei nei!!! Den er kjempespennende, men det er vel grenser hvor langt de kan dra det. Jeg vil ha løsningen på denne saken NÅ! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Skrevet 20. mars 2007 Nei nei nei!!! Den er kjempespennende, men det er vel grenser hvor langt de kan dra det. Jeg vil ha løsningen på denne saken NÅ! Bare det ikke blir som Lost... og dratt ut i det uendelige.. :S 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Bare det ikke blir som Lost... og dratt ut i det uendelige.. :S Ja den er kjempespennende, men jeg vurderer å droppe ut av den hvis det ikke blir noen løsning på forbrytelsen i denne sesongen (mandag). Syns nesten det er litt lureri å ikke si fra på forhånd. Jeg hadde belaget meg på 10 episoder - ikke 20, da hadde jeg ikke startet å se på den. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Skrevet 20. mars 2007 Ja den er kjempespennende, men jeg vurderer å droppe ut av den hvis det ikke blir noen løsning på forbrytelsen i denne sesongen (mandag). Syns nesten det er litt lureri å ikke si fra på forhånd. Jeg hadde belaget meg på 10 episoder - ikke 20, da hadde jeg ikke startet å se på den. Jeg kikket på nettsiden til serien, http://www.dr.dk/forbrydelsen/ Det ser ut som om 10 episode ikke er avsluttende.... Men jeg kommer til å se videre; håper bare ikke det blir først til høsten. 0 Siter
Gjest tv-tittern Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Det hadde jeg og håpet på. Men i følge det hallo-mannen sa etter gårsdagens episode, virket som oppklaringen ikke kommer før til høsten :/ Sa han ikke at da kom det en ny sak ..... huff det blir nå lenge å vente hvis vi ikke får svaret før etter 10 nye episoder til høsten Skal tro hvem det er ....... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Skrevet 20. mars 2007 Sa han ikke at da kom det en ny sak ..... huff det blir nå lenge å vente hvis vi ikke får svaret før etter 10 nye episoder til høsten Skal tro hvem det er ....... Jeg håper det kommer en ny sak, men jeg leste de få linjene som sto om episode ti.. Jeg la linken her et sted om du vil ha mer informasjon. 0 Siter
Gjest guttelus Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Sa han ikke at da kom det en ny sak ..... huff det blir nå lenge å vente hvis vi ikke får svaret før etter 10 nye episoder til høsten Skal tro hvem det er ....... Jeg tror at det er han som jobber sammen med Theis, men jeg jeg vet ingen ting. Jeg er heller ikke klar for å vente til høsten med å få vite hvem som har gjort hva. 10 episoder er mere enn nok. 0 Siter
willow Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Bare det ikke blir som Lost... og dratt ut i det uendelige.. :S jeg tenkte akkurat det samme. helt forferdelig om det blir det. de bør løse det i løpet av sesong to. iallefall hvem som gjorde det, også kan de jage på ham resten av episodene og avslutte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.