Gå til innhold

hvilke parfyme liker du best ?

Anbefalte innlegg

Gjest parfymelikerjeg
Skrevet

Har brukt Boss lenge men vil forsøke noe annet. hvilke parfyme liker du best ?

Skrevet

Vel, hvis jeg kunne bestemt hadde ingen brukt parfyme..

Skrevet

Jeg bruker Sun Moon Stars. En ganske fruktig parfyme. Har vært min favoritt i alle år.

Gjest gubbeline
Skrevet

Vel, hvis jeg kunne bestemt hadde ingen brukt parfyme..

Jeg bruker Issey Myake og synes den er kjempegod. Om sommeren bruker jeg L au par Kenzo.

Skrevet

For tiden så bruker jeg musk faktisk. Jeg fikk den av svigermor :)

Gjest Elextra
Skrevet

Det varierer, jeg har flere jeg gjerne bytter mellom. Liker godt Chance og Allure fra Chanel, for tidenveksler jeg mellom disse. Til fest blir det gjerne parfymen fra Gucci (hva heter den igjen?).

Gjest gomle
Skrevet

Lolita Lempika er min yndlingsduft. Den er helt nydelig, og det er flasken også. Det er den vanlig typen, en blå flaske med "diamanter" på. De pleier å komme ut med en vinterparfyme/juleparfyme, men denne er litt tyngre, og ikke like god som den originale. :-)

Skrevet

jeg liker amor amor, og lolita lempicka best..

Skrevet

Den liker jeg godt også!

:) Jeg bruker jo andre parfymer også, men det er Laura jeg liker aller best:) Har funnet ut at ingen er som den:)

Gjest Signert
Skrevet

Til hverdags: Pure poison fra Dior. Til fest: Purple (tror jeg den heter) fra Dior

Skrevet

Jeg bruker Sun Moon Stars. En ganske fruktig parfyme. Har vært min favoritt i alle år.

Ja den er god. og så liker jeg ck obsession night.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...