Gå til innhold

Fungerer ikke

Anbefalte innlegg

Gjest didrikke
Skrevet

Har forgjeves prøvd å søke etter noen ting her på "nye" DOL, men får bare feilmeldinger. Er ikke søk-funksjonen i drift???????

hare1365380455
Skrevet

Spør på webmasterforumet eller send mail.

Skrevet

Ta å les litt av det webmaster har skrevet under innleggsrubrikken. Jeg forstår det slik at kun fagsvar blir stående igjen. Resten står i max 90 dager...så blir det slettet. Så da er det slutt på å spore opp gamle tråder, og egne innlegg.

Gjest annlovinda
Skrevet

Ta å les litt av det webmaster har skrevet under innleggsrubrikken. Jeg forstår det slik at kun fagsvar blir stående igjen. Resten står i max 90 dager...så blir det slettet. Så da er det slutt på å spore opp gamle tråder, og egne innlegg.

Synes på en måte det kan være greit jeg, at man ikke kan søke opp gamle innlegg langt tilbake i tid.

Tenker i grunn mest på det at man da kan søke opp informasjon om div. nick. For selv om man tror man ikke legger ut så masse info om en selv, så blir det litt totalt sett under mange tråder. Mulig det er jeg som er litt for paranoid men.....

Skrevet

Synes på en måte det kan være greit jeg, at man ikke kan søke opp gamle innlegg langt tilbake i tid.

Tenker i grunn mest på det at man da kan søke opp informasjon om div. nick. For selv om man tror man ikke legger ut så masse info om en selv, så blir det litt totalt sett under mange tråder. Mulig det er jeg som er litt for paranoid men.....

Nei det er nok litt av den grunn at det blir gjort slik nå. For å verne nick, og for å ikke ha så mye lagret. Jeg har fått inntrykk av at ankelte drev å søkte opp andres nick jeg også.

Skrevet

Så bra, da kan ingen skaffe seg opplysninger om deg med å søke opp 5 år gamle innlegg ;o)

Skrevet

Det er bra.

Jeg likte ikke at ting jeg skrev for flere år siden kunne søkes opp.

Forresten, er det noen som skjønner seg på dette "100 nyeste"-vinduet? Hvordan refresher man det? Og hvordan ser man hva man har lest og ikke lest? Det ser ut som om alle innleggene der er i samme farge, uansett om man har lest dem eller ikke?

Gjest Elextra
Skrevet

Det er bra.

Jeg likte ikke at ting jeg skrev for flere år siden kunne søkes opp.

Forresten, er det noen som skjønner seg på dette "100 nyeste"-vinduet? Hvordan refresher man det? Og hvordan ser man hva man har lest og ikke lest? Det ser ut som om alle innleggene der er i samme farge, uansett om man har lest dem eller ikke?

Du kan enten klikke på "100" en gang til (i dette vinduet) eller klikke F5 når du står i vinduet for 100 nyeste, om du bruker Explorer. Tror dessverre ikke en kan se hvilke som er lest, en kan jo håpe på en endring her.

Blir uansett mye scrolling og klikking - synd ikke søk-funksjonen virker så jeg kan søke opp "musearm" ;)

Skrevet

Du kan enten klikke på "100" en gang til (i dette vinduet) eller klikke F5 når du står i vinduet for 100 nyeste, om du bruker Explorer. Tror dessverre ikke en kan se hvilke som er lest, en kan jo håpe på en endring her.

Blir uansett mye scrolling og klikking - synd ikke søk-funksjonen virker så jeg kan søke opp "musearm" ;)

Nå fant jeg ut at jeg kan høyreklikke i vinduet og velge "reload" i menyen som dukker opp.

Men det er upraktisk at man ikke kan se hvilke som er lest.

Jeg regner med at søkefunksjonen vil ordne seg. Og så blir vi vel kanskje vant med endringene etter hvert.

Skrevet

Og en ting til:

Går det an å komme inn på "100 nyeste" direkte fra hovedsiden?

Gjest Elextra
Skrevet

Og en ting til:

Går det an å komme inn på "100 nyeste" direkte fra hovedsiden?

Vet ikke. Tror andre har undersøkt dette forumet langt grundigere enn jeg.

Skrevet

Så bra, da kan ingen skaffe seg opplysninger om deg med å søke opp 5 år gamle innlegg ;o)

"Så bra, da kan ingen skaffe seg opplysninger om deg med å søke opp 5 år gamle innlegg ;o)"

På den andre siden: Jeg kan ikke lenger søke opp Flisa's eplekake, kolakaker eller viktigst: Kalkunstuffing... Det KUNNE vært krise...men jeg har heldigvis allerede lagret det unna :) *puster lettet ut*

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Betryggende å høre. Ellers så kunne gærninger forsøkt spore opp de ulike nick- og med info gitt over mange år...

Skrevet

Betryggende å høre. Ellers så kunne gærninger forsøkt spore opp de ulike nick- og med info gitt over mange år...

Ja, man røper gjerne litt nå og litt da om seg selv. Ja en positiv endring er dette :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...