Hatsumomo Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Jeg elsker ost og vinkveld. Her om dagen var jeg på en og da oppdaget jeg en ny favoritt ost. Reybino røkt! Den var simpelthen UTROLIG deilig, spiste mest av den hele kvelden jeg En annen favoritt er Krydderterte, kjempegod. Har dere noen dere vil anbefale? Vil gjerne prøve noen nye, men er litt feig med å kjøpe noe jeg ikke har smakt før. Og da spesielt ferskvare oster, og ikke gammeloster (de klarer jeg ikke) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Jeg er kjempeglad i sånne blåmuggoster, sagaost og camember(ser veldig feil skrevet ut) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Jeg pleier sjelden å bestemme meg på forhånd, jeg ser hva ostedisken har å by på. Jeg har alltid med minst en type mild ost à la brie og minst en blåskimmelost, roquefort, gorgonzola e.l. Viktig også å ha noe for de som ikke er så glad i sterke oster, har derfor gjerne også en kjedelig smøreost. I tillegg blir det gjerne minst et par andre oster, liker godt morbiere og chèvre. Og kjøper gjerne minst én ost jeg ikke kjenner fra før... Dette var jo ikke særlig originale tips, da. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Manchego og Taleggio! Du har gått glipp av noe hvis du ikke har smakt dem. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Skrevet 20. mars 2007 Manchego og Taleggio! Du har gått glipp av noe hvis du ikke har smakt dem. Ok, men hva slags smak er det på dem ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.