Gjest I dag så er jeg fersk ja... Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Er det vanlig å sende med utskrift av karakterer eller skal en ikke sende det sammen med søknaden og cv? Er fersk i dette gamet jeg 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Hva står det i annonsen da? Ofte står det at søknad og cv sendes, og da hadde jeg ikke sendt det med. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Hva står det i annonsen da? Ofte står det at søknad og cv sendes, og da hadde jeg ikke sendt det med. Hvis du er relativt fersk fra skolebenken, dvs. ikke har mange referanser, så kan det være relevant å ta med. 0 Siter
Gjest xaraaah Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Det pleier av og til å stå i annonsene, at de ønsker du skal sende dem med, eller ta med på intervju. Oftest slipper manå ta med før man blir innkalt. 0 Siter
Gjest tippsiii Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Jeg har sendt inn en del jobbsøknader og tar alltid med karakterutskrift (er midt i en master). Karakterene har jeg skrevet i cven, men er blitt fortalt at intervjuerne ønsker en bekreftelse på at dette stemmer. Lykke til da 0 Siter
Gjest Signert Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Jeg pleier ikke å sende med karakterutskriften. Det skyldes at jeg har en "ripe i lakken" som har en forståelig grunn, og den ønsker jeg å kommentere... Noen ganger hender det at de kontakter meg og ber om karakterutskriften, og da gir jeg dem en forklaring da. 0 Siter
pia3 Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Dersom det ikke står i utlysningsteksten ville jeg ikke sendt med vitnemål/karakterer. Tenkt at vedkommende fort kan få inn 50-100 søknader, og det blir fort mye papirer å holde styr på. Dersom du har en veldig god karakter, feks på en masteroppgave, kan du jo eventuelt vurdere å sette den opp i cv-en. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.