Gå til innhold

full pakke..

Anbefalte innlegg

Gjest grandiswomen
Skrevet

forstår ikke at de gidder å lage en så laber pizza.. dessuten så kommer det en vanndam oppå når jeg steker den.. dårlige greier.. noen som virkelig liker den?

Skrevet

jeg har ikke smakt den, og kommer ikke til å gjøre det heller. Den ser lite god ut. Samme med lørdagspizzaen. usj..

Gjest full pakke er grusom
Skrevet

skriver under på den, dårligste grandisen hittils, blir vanndam oppå ja.

Gjest grandiswomen
Skrevet

skriver under på den, dårligste grandisen hittils, blir vanndam oppå ja.

godt å høre.. tror de satser mer på musikken enn maten... ha en fin kveld

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg lever et fullverdig og lykkelig liv uten noen av Grandisvariantene, og denne Full pakke er intet unntak.

Livet er for kort til å spise papp med plastikk på.

Skrevet

Jeg lever et fullverdig og lykkelig liv uten noen av Grandisvariantene, og denne Full pakke er intet unntak.

Livet er for kort til å spise papp med plastikk på.

Jeg er så enig, så enig!

For min del går ingen av grandiosa-variantene som mat...

Prinsessemamma
Skrevet

jeg har ikke smakt den, og kommer ikke til å gjøre det heller. Den ser lite god ut. Samme med lørdagspizzaen. usj..

Synes lørdags pizzan er kjempegod jeg :)

Prinsessemamma
Skrevet

Likte ikke full pakke- pizzan jeg heller, men reklamen er jo utrolig fengende, tok meg selv i å ¨gå og nynne på den i går :)

Gjest sola mi
Skrevet

Her hjemme elsker vi den! Og vi lager vanligvis kun hjemmelaget pizza. Men som en av ferdigpizzaer vi har kjøpt så er det masse god smak i den.

Jeg opplever ikke at den blir bløt på midten. Så her må du nok sjekke stekingen din, kanskje du har den inne i stekovnen for lenge?

Gjest D*lilith
Skrevet

Syntes den er god jeg..med ekstra ost på da :)

Gjest annlovinda
Skrevet

Både sambo, sønnen min og jeg syntes den var god. En av de bedre ferdigpizzaene, uten at det sier så mye da. Datteren min likte den ikke.

Men den slår så klart ikke hjemmelaget pizza da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...