Gjest grandiswomen Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 forstår ikke at de gidder å lage en så laber pizza.. dessuten så kommer det en vanndam oppå når jeg steker den.. dårlige greier.. noen som virkelig liker den? 0 Siter
meg__123! Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 jeg har ikke smakt den, og kommer ikke til å gjøre det heller. Den ser lite god ut. Samme med lørdagspizzaen. usj.. 0 Siter
Gjest full pakke er grusom Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 skriver under på den, dårligste grandisen hittils, blir vanndam oppå ja. 0 Siter
Gjest grandiswomen Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 skriver under på den, dårligste grandisen hittils, blir vanndam oppå ja. godt å høre.. tror de satser mer på musikken enn maten... ha en fin kveld 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Jeg lever et fullverdig og lykkelig liv uten noen av Grandisvariantene, og denne Full pakke er intet unntak. Livet er for kort til å spise papp med plastikk på. 0 Siter
rudolfine Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Jeg lever et fullverdig og lykkelig liv uten noen av Grandisvariantene, og denne Full pakke er intet unntak. Livet er for kort til å spise papp med plastikk på. Jeg er så enig, så enig! For min del går ingen av grandiosa-variantene som mat... 0 Siter
Prinsessemamma Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 jeg har ikke smakt den, og kommer ikke til å gjøre det heller. Den ser lite god ut. Samme med lørdagspizzaen. usj.. Synes lørdags pizzan er kjempegod jeg 0 Siter
Prinsessemamma Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Likte ikke full pakke- pizzan jeg heller, men reklamen er jo utrolig fengende, tok meg selv i å ¨gå og nynne på den i går 0 Siter
Gjest sola mi Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Her hjemme elsker vi den! Og vi lager vanligvis kun hjemmelaget pizza. Men som en av ferdigpizzaer vi har kjøpt så er det masse god smak i den. Jeg opplever ikke at den blir bløt på midten. Så her må du nok sjekke stekingen din, kanskje du har den inne i stekovnen for lenge? 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Syntes den er god jeg..med ekstra ost på da 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Både sambo, sønnen min og jeg syntes den var god. En av de bedre ferdigpizzaene, uten at det sier så mye da. Datteren min likte den ikke. Men den slår så klart ikke hjemmelaget pizza da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.