Gå til innhold

Forlovelsesringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå har jeg blitt forlovet.... Vi har bestilt ringer, og venter dem om et par dager. Hvitt gull med tynn kant i gult gull. Så lurer jeg på.... Pleier folk å ta av ringene når de f.eks. dusjer? Vasker hender? Bader i klorvann? Saltvann? Ved andre situasjoner? Hvor mye tåler ringene? (har ikke mye erfaring med gull....)

Gjest melmøll
Skrevet

Jeg har hatt den på hele tiden i et år, unntatt når vi drev med oppussing. Det blir endel riper etterhvert, det er ikke til å unngå. Går an å levere den inn for å pusse den blank igjen da. Vi kommer nok til å gjøre det før vi gifter oss.

Skrevet

Jeg tar den halvveis av underveis mens jeg vasker hender og tar den helt av når jeg smører meg med krem. Ellers er den på hele tida.

Skrevet

Ikke at jeg har peiling på dette området, men jeg vil tro det er lurt å ta den av om natta, og i situasjoner der en skal jobbe med hendene. Min mormor tok den aldri av seg, og endte opp med å måtte klippe den av seg siden fingrene vokser med åra. Tenker også på situasjoner der ringen hekter seg fast i maskiner og hele fingeren rives av.....

Skrevet

Jeg tar bare av min når jeg smører hendene med håndkrem, og når jeg baker et eller annet som skal eltes.

Ellers er den på 24/7 :o)

Skrevet

Forlovelsesringen min er definitivt en bruksring og om det kommer riper i den så er det bare fint - det viser bare at den har vært i bruk, synes jeg. Har den alltid på, det eneste unntaket er om jeg skal bake og elte en deig med fingrene.

Skrevet

Som flere her sier så er det bare når jeg baker _og_ maler uten hansker at den ikke er på fingeren :) Gratulerer forresten! Koselig å være nyforlovet :)

Gjest Luver
Skrevet

Jeg har hatt den på hele tiden i et år, unntatt når vi drev med oppussing. Det blir endel riper etterhvert, det er ikke til å unngå. Går an å levere den inn for å pusse den blank igjen da. Vi kommer nok til å gjøre det før vi gifter oss.

Ringen skal kun av når du skal ha deg fremmed.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...