Gjest KlaraKlegg Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Jobber i butikk fra før og har full annsinitet der. Nå er det en stilling på Toys R Us som jeg kunne tenke meg å søke på,men har ikke lyst å gå ned i lønn. Noen som vet hva man får i timen når man har full annsinitet?? 0 Siter
Gjest 50 lappen. Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Her skulle jeg tro det skal holde godt om du får deg en hundrings i timen, enda er det mye forlangt for en jobb av dette kaliber. Vær glad om du ender opp med 75 kroner i timen. I ditt tilfelle tror jeg det ville lønne seg mere å ta seg en utdannelse og få seg en skikkelig jobb. 0 Siter
Gjest melmøll Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Her skulle jeg tro det skal holde godt om du får deg en hundrings i timen, enda er det mye forlangt for en jobb av dette kaliber. Vær glad om du ender opp med 75 kroner i timen. I ditt tilfelle tror jeg det ville lønne seg mere å ta seg en utdannelse og få seg en skikkelig jobb. Hvem er du for en??! Du kan da ikke si sånt! 0 Siter
willow Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 De fleste jeg kjenner, som jobber i butikk, tjener ca 110-120,- timen. Så kommer BU-tillegg i tillegg. 0 Siter
Lula Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Hvis de følger tariff så skal man vel ha vel 135kr timen. Det har vi hos oss i HM ihvertfall etter siste økning i februar. 0 Siter
Gjest KlaraKlegg Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Her skulle jeg tro det skal holde godt om du får deg en hundrings i timen, enda er det mye forlangt for en jobb av dette kaliber. Vær glad om du ender opp med 75 kroner i timen. I ditt tilfelle tror jeg det ville lønne seg mere å ta seg en utdannelse og få seg en skikkelig jobb. Dette var en litt mere lederstilling det var snakk om,men det er jo ikke det samme som direktør jobben du har i HydroStatoil.......Idiot!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.