Gå til innhold

Timebetaling i Toys R us??

Anbefalte innlegg

Gjest KlaraKlegg
Skrevet

Jobber i butikk fra før og har full annsinitet der.

Nå er det en stilling på Toys R Us som jeg kunne tenke meg å søke på,men har ikke lyst å gå ned i lønn.

Noen som vet hva man får i timen når man har full annsinitet??

Gjest 50 lappen.
Skrevet

Her skulle jeg tro det skal holde godt om du får deg en hundrings i timen, enda er det mye forlangt for en jobb av dette kaliber. Vær glad om du ender opp med 75 kroner i timen. I ditt tilfelle tror jeg det ville lønne seg mere å ta seg en utdannelse og få seg en skikkelig jobb.

Gjest melmøll
Skrevet

Her skulle jeg tro det skal holde godt om du får deg en hundrings i timen, enda er det mye forlangt for en jobb av dette kaliber. Vær glad om du ender opp med 75 kroner i timen. I ditt tilfelle tror jeg det ville lønne seg mere å ta seg en utdannelse og få seg en skikkelig jobb.

Hvem er du for en??! Du kan da ikke si sånt!

Skrevet

De fleste jeg kjenner, som jobber i butikk, tjener ca 110-120,- timen. Så kommer BU-tillegg i tillegg.

Skrevet

Hvis de følger tariff så skal man vel ha vel 135kr timen. Det har vi hos oss i HM ihvertfall etter siste økning i februar.

Gjest KlaraKlegg
Skrevet

Dette var en litt mere lederstilling det var snakk om,men det er jo ikke det samme som direktør jobben du har i HydroStatoil.......Idiot!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...