Gå til innhold

kuler i armhule, men ikke i brystet...

Anbefalte innlegg

Hei der!

For 3 - 4 måneder siden oppdaget jeg at jeg hadde 2 - 3 kuler i armhulen, men kunne ikke finne noen i brystet.

Jeg lot det gå noen dager for å se om kulene og ømmheten ville gå ned.

Noe det gjorde.

Men så forekom det flere ganger at kulene ble hardere og ømmere, men så forsvant det igjen.

Så gikk jeg til min lege, og fortalte dette, han kjente etter, og sa at jeg skulle la det gå en liten stund til.

Han kunne heller ikke finne noen kuler i brystet, men trodde kulene i armhulen var etter en forkjølelse infeksjon.

Nå har det gått ganske så lang tid... jeg tror jeg nå kan finne 4 kuler, og de varierer av størrelse. Og det hender de er ømme.

Når jeg tenker etter har jeg konstant hovne mandler også...

Jeg har lyst til å gå tilbake til legen min for en nærmere sjekk, men vil gjerne høre her om jeg bør gjøre noen bekymring for kreft, eller om dette kan tyde på at jeg har noe annet!

Er veldig takknemlig for svar!

(Bor i Nederland, og dermed er det vanskelig å få gode svar på norsk:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27109-kuler-i-armhule-men-ikke-i-brystet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ottar Grimstad, spesialist i allmennmedi

Legen du var hos sa du skulle la det gå en stund til for å se om det ga seg. Nå har du gjort det og det har ikke gitt seg. Jeg synes derfor du skal rådføre deg med denne legen igjen. Det er ikke så lett for meg å si hva det er eller om det er nødvendig med flere undersøkelser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...