Gå til innhold

Øreverk/stikninger i øret... Hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest døds vondt
Skrevet

Hei

Jeg har i et par uker nå hatt ett sinnsykt press i ørene, det føles som øreverk på en måte, men jeg er ikke syk på noen måte...

Det er litt vondt hele tiden, og innemellom kommer det sånne skikklige ilinger i øret og det er drit vondt.

Noen som har opplevd dette og vet hva det kan komme av? Jeg må inrømme at jeg er redd for svulst jeg, presset kommer jo innenifra og kanskje det ligger noe å vokser inni der?

Hjelp meg med andre svar på hva det kan være...

Skrevet

Huff så ekkelt og vondt det hørtes ut. Men rådet mitt blir, få time hos legen, få svar før du engster deg forderva. Det å være redd for slike ting er nok ikke godt i lengden det heller. Kanskje du har væske i mellomøret som presser? Hører du vanlig på øret? Du trenger kanskje antibiotika , så ring du. Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...