Gjest døds vondt Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Hei Jeg har i et par uker nå hatt ett sinnsykt press i ørene, det føles som øreverk på en måte, men jeg er ikke syk på noen måte... Det er litt vondt hele tiden, og innemellom kommer det sånne skikklige ilinger i øret og det er drit vondt. Noen som har opplevd dette og vet hva det kan komme av? Jeg må inrømme at jeg er redd for svulst jeg, presset kommer jo innenifra og kanskje det ligger noe å vokser inni der? Hjelp meg med andre svar på hva det kan være... 0 Siter
pekkaline Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Huff så ekkelt og vondt det hørtes ut. Men rådet mitt blir, få time hos legen, få svar før du engster deg forderva. Det å være redd for slike ting er nok ikke godt i lengden det heller. Kanskje du har væske i mellomøret som presser? Hører du vanlig på øret? Du trenger kanskje antibiotika , så ring du. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.