Gå til innhold

Hjelp meg med navn på en sang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hørte en fin sang i en forretning her om dagen og nå holder jeg på å vri hodet her for å finne ut hvem det var som sang og hva den heter.

Det er en mann som synger. Refrenget starter med "Maria". Han synger litt lysere i refrenget. Ikke ballade.

Aner du hvem det kan være?

Skrevet

Det er ordet Maria han synger lysere og så "drar" han på den siste a'en.

Skrevet

Kan det være Maria Maria av Santana? Den er ihvertfall kjempefin :)

Skrevet

Kan det være Maria Maria av Santana? Den er ihvertfall kjempefin :)

Det blir feil sjanger. Det er mer en rask pop-melodi. Og muligens ganske nytt men er ikke sikker.

Skrevet

Jeg fant den selv. Maria med Blondie. Aldri hørt om gruppa men jaggu greide jeg ikke å søke frem det likevel.

Skrevet

Jeg begynner å bli gammel tror jeg. Du må jo ha hørt om Blondie ;o)

http://da.wikipedia.org/wiki/Blondie_%28rockgruppe%29

Okei, DAMA Blondie har jeg jo hørt om, men at det var ei gruppe med flere sangere ante jeg ikke, det er jo Jimmy Destri som synger den låta jeg var ute etter.

Jeg har aldri hengt meg opp i noen spesielle grupper når det gjelder musikk, det går mer på om jeg liker akkurat _den_ låta. Ofte er det slik at jeg liker kun én sang gruppa/personen har utgitt og kanskje så liker jeg ikke sjangern heller, kun den ene låta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...