Gå til innhold

Ååå - det går likar no! Men med litt bismak...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg merker at jeg sakte men sikkert venner meg til nye DOL mer og mer. Man kan tross alt venne seg til heroin, så da bør det være mulig å venne seg til nye DOL også! ;-)

Men jeg synes det er trist at så mange heller bruker tiden sin på det uoversiktlige og kjedelige nye eks-dol-stedet! Jeg savner alle de gamle kjente nickene, og ikke minst savner jeg at det faktisk _skjer_ noe, at folk legger ut innnlegg og svarer osv.

Men ros til dem som ER her, og hjelper til med å holde liv i liket *he he*

Gjest annlovinda
Skrevet

Ja, man venner seg til det meste.

Syntes det gikk veldig greit å venne seg til nye dol. Men synes det er veldig trist at det er så lite liv her foreløpig. Men håper det går seg til, og at flere kommer tilbake igjen. Og at nye kommer til. Men synes det har blitt litt flere innlegg nå det siste døgnet eller så der, men fortsatt for lite.

Synes tross alt dette er bedre enn det nye forumet som er opprettet, det er for meg uoversiktlig. Har vært der inne og tittet en gang. Håper flere finner veien tilbake etterhvert.

Men koslig å se at du er her inne også.

Skrevet

Ja, man venner seg til det meste.

Syntes det gikk veldig greit å venne seg til nye dol. Men synes det er veldig trist at det er så lite liv her foreløpig. Men håper det går seg til, og at flere kommer tilbake igjen. Og at nye kommer til. Men synes det har blitt litt flere innlegg nå det siste døgnet eller så der, men fortsatt for lite.

Synes tross alt dette er bedre enn det nye forumet som er opprettet, det er for meg uoversiktlig. Har vært der inne og tittet en gang. Håper flere finner veien tilbake etterhvert.

Men koslig å se at du er her inne også.

Huff ja det nye forumet er ikke noe for meg.

Selv om de har fått over 100 registrerte bruker (derav meg med ETT innlegg! *S*), så er det bare ca 7 personer som virkelig _bruker_ forumet der da.

Vi får håpe det bare er et tidsspørsmål før de skjønner at det var overilt! :-)

Eller vi får håpe at vi som er igjen får opp dampen litt. DOL har vært adskillig mindre fristende i det siste, jeg må innrømme det. Men man får ikke mer moro enn man lager selv, ikke sant? *S*

Skrevet

Stemmer i her.

Synd at de skulle gjøre forumet dårligere å bruke. Mye vanskeligere å finne fram i trådene osv.

Nyheten var nedtur:-(

Skrevet

Vente meg til det etter bare en dag eller to.

Spørs om de andre kommer tilbake ja, de vil jo helst ha den vertikale oppsettet før de i det hele tatt entrer DOL.

Men det kommer nok aldri tilbake uansett hvor mye mas det er om det. Like greit å innse det.

Men ang skrolling og horisontal lesing, det er jo akkurat det som er på det eksdol forumet, så hvis det er DET som er erten under madrassenm i forhold til DOL, så feiles det grundig på om det er det som er hovedproblemene.

Skrevet

Spørs om de andre kommer tilbake ja, de vil jo helst ha den vertikale oppsettet før de i det hele tatt entrer DOL.

Men det kommer nok aldri tilbake uansett hvor mye mas det er om det. Like greit å innse det.

Men ang skrolling og horisontal lesing, det er jo akkurat det som er på det eksdol forumet, så hvis det er DET som er erten under madrassenm i forhold til DOL, så feiles det grundig på om det er det som er hovedproblemene.

Ja, enig i det. Jeg ville også hatt vertikaldeling og mindre scrlling, men i så måte er ikke det nye forumet noe som helst bedre.

Gjest annlovinda
Skrevet

Selv om de har fått over 100 registrerte bruker (derav meg med ETT innlegg! *S*), så er det bare ca 7 personer som virkelig _bruker_ forumet der da.

Eller vi får håpe at vi som er igjen får opp dampen litt. DOL har vært adskillig mindre fristende i det siste, jeg må innrømme det. Men man får ikke mer moro enn man lager selv, ikke sant? *S*

Ja, har ikke vært like fristende å bruke så mye tid her inne nå.

Eller, det er fort gjort å gå gjennom de nye trådene og svarene når en først logger seg inn, og det er jo synd. Greit at det skal skje litt.

Håper som deg, at de kommer tilbake igjen. OG at vi som er her klarer å gjøre det mer spennende å være her. Lage noen spennende nye tråder.

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg tror det er atskillig lettere å bli tilvent heroin enn "nye dol", gitt. Heroin er vel i retning av "ett skudd, og du er hekta". Her må det maaaange "skudd" til før jeg skal bli hekta, tror jeg.

Irriterer meg fremdeles over manglende vertikaldeling og altfor mye scrolling, men armen min ser ut til å tåle omtrent samme aktivitet som tidligere, så da blir jeg nok her.

Det nye "gamle doler-forumet" er helt håpløst, synes jeg. Men jeg har ikke vært vant til den formen fra tidligere, noe mange visstnok har, i følge SDD.

Gjest Cezalion
Skrevet

7? Etter hva jeg kan se, har rundt 20 stykker over 50 innlegg siden det startet for under en uke siden. Det er faktisk mer enn mange her på DOL har og hadde iløpet av en uke.

Jeg er ikke der, men det er fordi jeg nesten ikke bruker slike forum (DOL inkludert), men jeg skjønner godt at noen velger det forumet. Ikke fordi det er så mye bedre, men fordi de kanskje ble lei av å ikke bli hørt av ledelsen her.

fei1365380229
Skrevet

Hvor er det andre forumet? Har ikke sett det jeg.

Jeg skulle ønske de snart kunne gjøre noen flere forbedringer her altså. Det er jo helt nytteløst å trykke på 100 nyeste, kan jo ikke bare svares på der, men må legges ned før man kan svare. Ikke blir alt jeg leser farget heller.

Slitsomt med all scrollingen og spesielt hvis det er tråder med mange innlegg. Man må gå inn på hvert forum for å svare og det tror jeg er noe av grunnen til at det blir så få innlegg her, skulle kunnet svare rett fra 100 nyeste sånn man kunne på det gamle forumet.

Skrevet

Man venner seg til alt.

Dette er jo ikke første gangen. Det var jo f.eks "utbruddet" med lysfontenen for noen år siden, det er andre eksempler også. Og hver gang er det noen brukere som forsvinner, noen kommer tilbake, og over tid kommer andre til. (Det er nesten uungåelig at "spin-off"-forumene dør hen over tid (dvs år), mest fordi det etter hvert er vanskelig for dem å tiltrekke seg nye brukere. (Uten at det garanterer for at brukerne kommer tilbake hit).

Jeg tror at det finnes et behov for å ha en sosial-nettverks-tjeneste rundt helsefokuset, og at det er dette som gjør at DOL-forum (eller tilsvarende) har vist seg levedyktig.

Det er ellers interessant å se hvordan innleggene på DOL nå har dreiet i retning av å være mer helse-fokusert, og mindre av typen "hva skal du ha til middag". (Skjønt, det vil sikkert også justere seg når det har gått litt tid - dvs. noen måneder.)

Skrevet

Ja, jeg kan ikke begripe hva som er så bra med "egetforum", det som irriterer med DOL er ikke bare erten undermadrassen der borte, det er en bjelke i øyet.Så jeg blir her. :-)

hare1365380455
Skrevet

Jeg forlater da ikke dol... Men nå lurte jeg på hvor innlegget ditt dukket opp, og så måtte jeg scrolle ned på siden... For der var det jammen gjemt!

Skrevet

Jeg er nå her inne fra tid til annen fremdeles, men det er søkke så upraktisk med denne horisontale delingen! Man får jo ikke sett trådlisten og innleggene samtidig jo! I alle fall ikke om det er mer enn 10-15 innlegg i tråden...

hare1365380455
Skrevet

Jeg tror det er atskillig lettere å bli tilvent heroin enn "nye dol", gitt. Heroin er vel i retning av "ett skudd, og du er hekta". Her må det maaaange "skudd" til før jeg skal bli hekta, tror jeg.

Irriterer meg fremdeles over manglende vertikaldeling og altfor mye scrolling, men armen min ser ut til å tåle omtrent samme aktivitet som tidligere, så da blir jeg nok her.

Det nye "gamle doler-forumet" er helt håpløst, synes jeg. Men jeg har ikke vært vant til den formen fra tidligere, noe mange visstnok har, i følge SDD.

Jeg er ikke vant til den formen, så jeg synes det er rotete (og vanskelig å finne svar).

Skrevet

"Men ang skrolling og horisontal lesing, det er jo akkurat det som er på det eksdol forumet, så hvis det er DET som er erten under madrassenm i forhold til DOL, så feiles det grundig på om det er det som er hovedproblemene."

Det at de har flyktet til nytt forum er kun for opprør i beste tenåringsstil, alt annet er bedre for dem da. De "vokser" det nok av seg ;o)

Skrevet

"Men ang skrolling og horisontal lesing, det er jo akkurat det som er på det eksdol forumet, så hvis det er DET som er erten under madrassenm i forhold til DOL, så feiles det grundig på om det er det som er hovedproblemene."

Det at de har flyktet til nytt forum er kun for opprør i beste tenåringsstil, alt annet er bedre for dem da. De "vokser" det nok av seg ;o)

Hehe sannsynligvis :)

Skrevet

Det er mye bedre nå, men blir ikke bra før 100 nyeste og svar til meg slutter å komme opp som pop upvinduer.

Gjest Filifjompen
Skrevet

Jeg er nå her inne fra tid til annen fremdeles, men det er søkke så upraktisk med denne horisontale delingen! Man får jo ikke sett trådlisten og innleggene samtidig jo! I alle fall ikke om det er mer enn 10-15 innlegg i tråden...

Enig! Jeg tar meg selv i å trykke og trykke på innleggsoverskriften, siden jeg tror innlegget ikke har kommet opp. Glemmer hele tiden at jeg må scrolle nedover. Kjedelige greier. Så opp igjen, så ned igjen. Passer dårlig min tålmodighet det der dessverre. Kjenner irritasjonen sniker seg på.

Skrevet

JEg er her :)

Jeg liker meg ikke, men klarer ikke å holde meg helt borte. Jeg synes det meste er mer tungvint, men særlig at det er horisontalt inndelt.

Som du sier, man kan også venne seg til heroin, så det går vel dette også.

Men jeg vil gjenta - jeg liker meg ikke her lenger!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...