Gjest prust Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Jeg er her også - men mindre enn før. Jeg leser en del, men skriver mindre. Orker liksom ikke - bl.a. fordi responsen er dårligere enn før - og en må av og til vente "halve dagen" for å få svar... Negativ spiral.... Men jeg blir her. Orket ikke engasjere meg på det andre forumet - det var enda dårligere, synes jeg. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Jeg er her også - men mindre enn før. Jeg leser en del, men skriver mindre. Orker liksom ikke - bl.a. fordi responsen er dårligere enn før - og en må av og til vente "halve dagen" for å få svar... Negativ spiral.... Men jeg blir her. Orket ikke engasjere meg på det andre forumet - det var enda dårligere, synes jeg. Jeg håper det blir bedre, med mindre scrolling og ikke slike popups... Jeg er på det andre forumet også, men det er ikke "min" type forum (det er uoversiktlig det også og jeg finner ikke alltid fram). Men det er mange dolere der, så det er jo koselig. 0 Siter
morsan Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Skrevet 22. mars 2007 Jeg er her også - men mindre enn før. Jeg leser en del, men skriver mindre. Orker liksom ikke - bl.a. fordi responsen er dårligere enn før - og en må av og til vente "halve dagen" for å få svar... Negativ spiral.... Men jeg blir her. Orket ikke engasjere meg på det andre forumet - det var enda dårligere, synes jeg. Ja, det hjelper ikke akkuart på viljen om å være her at det tar vinter og vår å få svar.... Kjenner veldig igjen det. Men jeg er optimist og velger å tro at det bare er et tidsspørsmål før det tar seg opp igjen. :-) 0 Siter
morsan Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Skrevet 22. mars 2007 JEg er her Jeg liker meg ikke, men klarer ikke å holde meg helt borte. Jeg synes det meste er mer tungvint, men særlig at det er horisontalt inndelt. Som du sier, man kan også venne seg til heroin, så det går vel dette også. Men jeg vil gjenta - jeg liker meg ikke her lenger! Ja, det er mer tungvindt, og forandringen har bare vært til irritasjon. Men jeg har nå kommet litt dit at manglende innlegg og respons og hyppigheten av dette er verre enn lay out-forandringene.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.