Gå til innhold

Ååå - det går likar no! Men med litt bismak...

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Jeg er her også - men mindre enn før. Jeg leser en del, men skriver mindre. Orker liksom ikke - bl.a. fordi responsen er dårligere enn før - og en må av og til vente "halve dagen" for å få svar... Negativ spiral....

Men jeg blir her. Orket ikke engasjere meg på det andre forumet - det var enda dårligere, synes jeg.

hare1365380455
Skrevet

Jeg er her også - men mindre enn før. Jeg leser en del, men skriver mindre. Orker liksom ikke - bl.a. fordi responsen er dårligere enn før - og en må av og til vente "halve dagen" for å få svar... Negativ spiral....

Men jeg blir her. Orket ikke engasjere meg på det andre forumet - det var enda dårligere, synes jeg.

Jeg håper det blir bedre, med mindre scrolling og ikke slike popups...

Jeg er på det andre forumet også, men det er ikke "min" type forum (det er uoversiktlig det også og jeg finner ikke alltid fram). Men det er mange dolere der, så det er jo koselig. :)

Skrevet

Ja, det hjelper ikke akkuart på viljen om å være her at det tar vinter og vår å få svar....

Kjenner veldig igjen det.

Men jeg er optimist og velger å tro at det bare er et tidsspørsmål før det tar seg opp igjen. :-)

Skrevet

JEg er her :)

Jeg liker meg ikke, men klarer ikke å holde meg helt borte. Jeg synes det meste er mer tungvint, men særlig at det er horisontalt inndelt.

Som du sier, man kan også venne seg til heroin, så det går vel dette også.

Men jeg vil gjenta - jeg liker meg ikke her lenger!

Ja, det er mer tungvindt, og forandringen har bare vært til irritasjon.

Men jeg har nå kommet litt dit at manglende innlegg og respons og hyppigheten av dette er verre enn lay out-forandringene....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...