Gå til innhold

Sven O er DØD

Anbefalte innlegg

streker paa veggen..!
Skrevet

Du kødder, får du betalt for og komme hitt og spamme fra VG-Nett? ;o

streker paa veggen..!
Skrevet

Du kødder, får du betalt for og komme hitt og spamme fra VG-Nett? ;o

det ville forklare ganske mye....

Skrevet

Stakkars Mette Marit. Selv om han har gjort mye rart så var han uansett faren hennes.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Fred være med han :)

Driver dere gjøn med at han er død? Eller tar jeg feil? Jeg blir rystet av slikt jeg..

Har inget forhold til Sven O, men ærligtalt, denne tråden har sjokkert meg.

fei1365380229
Skrevet

Driver dere gjøn med at han er død? Eller tar jeg feil? Jeg blir rystet av slikt jeg..

Har inget forhold til Sven O, men ærligtalt, denne tråden har sjokkert meg.

Er det å drive gjøn med han å skrive fred være med han? Er det ikke det man sier da når noen man ikke kjenner går bort.

For hans egendel var det vel også best å få slippe. Lungekreft er som regel ikke det enkleste og minst smertefulle å dø av.

Forsatt: Fred være med han :)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Er det å drive gjøn med han å skrive fred være med han? Er det ikke det man sier da når noen man ikke kjenner går bort.

For hans egendel var det vel også best å få slippe. Lungekreft er som regel ikke det enkleste og minst smertefulle å dø av.

Forsatt: Fred være med han :)

Blir litt merkelig med smilys syns jeg. Ditt var et av en rekke småfrekke svar.

Gjest Filifjompen
Skrevet

Blir litt merkelig med smilys syns jeg. Ditt var et av en rekke småfrekke svar.

Tror du ville fått det bedre med deg selv hvis du ikke toler alt i verste mening!

Gjest abrahamsen
Skrevet

Tror du ville fått det bedre med deg selv hvis du ikke toler alt i verste mening!

Jeg gjør absolutt ikke det, så jeg har det veldig fint med meg selv, takk.

fei1365380229
Skrevet

Bedre sånn da: Hvil i fred :(

Smiley'n er jo fordi jeg ønsker han alt gått der oppe eller nede eller i intetland.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Bedre sånn da: Hvil i fred :(

Smiley'n er jo fordi jeg ønsker han alt gått der oppe eller nede eller i intetland.

Hvil i fred.

Smilys er fint, men ikke i denne sammenhengen.

Skrevet

Godt!

Jeg må si at jeg synes du går over streken noen ganger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...