Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal lage en pastasalat, men kunne trengt noen tips til et godt brød ved siden av. Salaten består av pasta, skinke div grønnsaker og creme fraich og krydret med hvitløk om det spiller noen rolle. Kan foccacia være godt?

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg synes olivenbrød er veldig godt ved siden av salat. Men er vel ikke like lett å få tak i det i alle butikker.

Ellers så synes jeg også hvitløksbaguetter er godt ved siden av,

hare1365380455
Skrevet

Du kan smøre noen fransbrødskiver eller baguetter med kryddersmør, og kanskje også ha på tomater og/eller ost.

hare1365380455
Skrevet

Jeg glemte at de jo må litt i ovnen.. :)

Skrevet

Jeg synes olivenbrød er veldig godt ved siden av salat. Men er vel ikke like lett å få tak i det i alle butikker.

Ellers så synes jeg også hvitløksbaguetter er godt ved siden av,

Ja, har brukt mye hvitløksbaguetter, men har ei venninnes om ikke er glad i det. Endte opp med dette brødet denne gangen: http://www.artoftaste.no/servlet/region?name=V2_SEKSJON_MAT_SOK_VIS&item=10233773 med provancekrydder og soltørkede tomater på ble det veldig godt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...