Gå til innhold

Vårrengjøring

Anbefalte innlegg

Gjest Dr Grey:o)
Skrevet

For å fortsette på tråden under:o)

Nå ma det taes ett skippertak i heimen! Hva gjør dere når dere gjør vårrent i huset?

Kanskje jeg glemmer noe vesentlig, som ikke er så synlig:o) Få høre hva dere gjør og hvor grundige dere er!

Så f eks i går hvor sinnsykt støvete det var på listen over dørene, dette skal taes i morgen den dag.... Er det andre "skjulte" steder jeg ikke må glemme??

Dette er planen min for fridagen i morgen:

Vaske vinduer og persienner, vaske gardiner, ta av trekk og vaske sofaen, vaske kjøkkenet grundig.... og til slutt 20 minutter i solsengen:o)

Det er det jeg rekker før to møkkete sultne barn kommer hjem fra skolen, og da starter middagslaging, klesvask og rydding i gangen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, du er riktig i siget? Jeg har en gjennomgang av alles garderober og får da kastet litt. Vask... ja gulvlister bærer ofte på endel støv, bilderammene får en god omgang vask, kjøkkenet vaskes ned og jeg drar en støvfille over vegger og tak i de fleste rommene. Men dette gjøres over tid og går egentlig av seg selv. Jeg bruker å få masse energi på våren.. Sykemelding på meg nå, så det blir en stund til at jeg kan gjøre noe voldsomt. Bare nyte sola og klestørken! ;)

hare1365380455
Skrevet

Jeg putter klær i sekker som jeg skal gi bort. Det er litt vanskelig å gi bort barnetøyet, men det er jo for lite....

Jeg må også rydde i skuffer og skap, og jeg skal få bort det som bare er der og som ikke brukes.

Skrevet

For meg så blir det som regel sånn at julerengjøringen blir forkastet fordi da er det så mørkt at ingen ser om det er støvete alikevel og når våren og tid for vårrengjøring kommer så er det så lyst og deilig ute at jeg ikke orker å bruke den deilige tiden på det! :o)

Her hjemme drøyer jeg den til over påske i alle fall. Hos kjæreten regner jeg med å bytte gardiner og voksduk i påska, til noe som er lysere og lettere enn det som er fremme nå. :o)

Mista nikket
Skrevet

Ha ha, hva er vårrengjøring ;o)

Et annet ord for dårlig samvittighet

Skrevet

Et annet ord for dårlig samvittighet

LOL, det har du rett i :o)

Skrevet

Jeg har fått helt ryddedilla etter at mamma var på besøk i 2 dager, hihi hun satte igang og jeg ble visst smittet!

I dag hr jeg ryddet og kastet i 3 rom i huset, og vaska alle gulvlister samt kjøkkenskapene, skal du først gjøre skikkelig rent bør du ta ett og ett rom, jeg har lett for å begynne på alle mulige plasser på en gang og da blir det heller kaos ut av det:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...