Gå til innhold

Effektiv trening hjemme??

Anbefalte innlegg

Gjest Dr Grey:o)
Skrevet

Hva/hvordan kan jeg trene hvis eneste mulighet er å gjøre det hjemme??

Pilatesvideo, vekter??

Noen som har gode trene-hjemme-tips til meg??

Gjest trene i heimen
Skrevet

heisann=) Jeg kjøpte meg ei lita step-maskin på obs til 250 kroner som jeg bruker foran tv`en, gjør det nesten hver gang jeg ser på tv. Så lastet jeg ned et program som heter 8-minutes abs for magemusklene, virker som bare det, dette gjr jeg annenhver dag. Jeg kjøpte meg også en treningsball, som jeg bruker til armhevinger og rumpetrening, dette gjør jeg når jeg føler for det. Typen min har noen små vekter som man får kjøpt de fleste steder, til å bruke for biceps og triceps. Ellers er gåing i trapper supert, kan også brukes som step. Få i gang en vanlig dagstrening uten hjelpemidler: Armhevinger, vanlig sit-ups, skrå-situps, rumpeløft osv.. Ellers kan man kjøpe/laste ned billige videoer med pilates og andre slike ting=) Ellers så kan du skaffe deg hund og gå tur, eller finne på å vaske mens du springer og danser

Skrevet

Har du playstation? Isåfall kan du kjøpe spillet "Eyetoy kinetic". Da kan du trene mens du ser deg selv på skjermen og må gjøre forskjellige oppgaver. Veldig morsomt.

hare1365380455
Skrevet

Du kan kjøpe en matte på sportsbutikken, og du kan kjøpe et par treningsvideoer i nettbutikken. :)

Skrevet

Vet ikke hvor effektivt det er, men jeg har en trimsykkel stuet bort på loftet ;)

Planen er å få den ned i stua slik at jeg kan sitte å digge musikk fra tv og få økt kondisen min, må bare vente litt til :)

Skrevet

Hva vil du oppnå? Bedre kondis, mer styrke, stamme opp kroppen?????

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...