Gå til innhold

Hvordan hører du på musikk?

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Jeg hører på musikk når jeg gjør husarbeid, trener, fester, eller av og til om kvelden når jeg har tid til å sitte ned... Men jeg får ikke tid til å høre på alt jeg vil.

Og hva bruker du når du hører du på musikk? Jeg hører på pc'en eller på cd, og i bilen er det på radio. :)

Skrevet

Jeg spiller så det gjaller når jeg gjør husarbeid :) Da er jeg alene somregel. Jeg hører på scandinavia satelitradio for det meste. Morsomt med litt sånn uprofft :) Jeg spiller også musikk i bilen. Rart, jeg tenkte faktisk på dette med musikk i dag :) At jeg må høre musikk oftere. Og jeg får alltid lyst på en ny cd på denne tida. Ja ,jeg handler minimalt.....

fuji1365380447
Skrevet

Jeg lar iPoden min gjøre valgene for meg.

Digger å ha den på random - da får jeg stadig høre sanger som jeg nesten hadde glemt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Når jeg er hjemme hører jeg på musikk omtrent hele tiden. Unntaket er når jeg leser, ser tv eller sover.

Jeg hører på musikk til og fra jobb, på jobb, når jeg går fra A til B og når jeg trener.

Jeg setter sjelden Ipoden på random, selv om det tidvis er en fin funksjon. Ofte velger jeg musikk etter sinnsstemning og humør, samt aktivitet. Jeg hører f.eks. nesten alltid på rask metal når jeg trener.

Også tør jeg ikke høre på black metal når jeg flyr. Da er jeg redd en eller annen Gud skal bli niforbanna og sende han fuckings Angel of Death etter meg, eller han høye gressklipperen i sort, noe som statistisk sett ikke taler til flypassasjerenes fordel.

Skrevet

Jeg hører på musikk på bussen eller når jeg sitter på pc'en.

På bussen er det musikk som er lastet inn på walkman mobilen, og på pc'en er det Pandora, musikk som jeg har lagt in på pc'en eller norsk radio.

Gjest Shira :o)
Skrevet

I perioder spiller jeg musikk store deler av dagen, helst om sommeren. Da står pcèn på, så har jeg plugget i en tivoliradio.

Husarbeid oppe (der står ene datamaskina) blir utført med musikk på full guffe.

I bilen hører jeg alltid på cd. Sambo har alltid på radioen, så det er en evigvarendes diskusjon når vi kjører sammen ;o)

På fest må det være musikk, ellers føler jeg meg helt hjelpeløs. Har jeg fest hjemme, drar jeg laptopen bort til anlegget og plugger i, for lyd må det være ;o)

hare1365380455
Skrevet

Jeg spiller så det gjaller når jeg gjør husarbeid :) Da er jeg alene somregel. Jeg hører på scandinavia satelitradio for det meste. Morsomt med litt sånn uprofft :) Jeg spiller også musikk i bilen. Rart, jeg tenkte faktisk på dette med musikk i dag :) At jeg må høre musikk oftere. Og jeg får alltid lyst på en ny cd på denne tida. Ja ,jeg handler minimalt.....

Kanskje vi skulle kjøpt/bestilt en ny cd i dag? :)

hare1365380455
Skrevet

Jeg lar iPoden min gjøre valgene for meg.

Digger å ha den på random - da får jeg stadig høre sanger som jeg nesten hadde glemt.

Har du mange forskjellige cd'er på den?

hare1365380455
Skrevet

Når jeg er hjemme hører jeg på musikk omtrent hele tiden. Unntaket er når jeg leser, ser tv eller sover.

Jeg hører på musikk til og fra jobb, på jobb, når jeg går fra A til B og når jeg trener.

Jeg setter sjelden Ipoden på random, selv om det tidvis er en fin funksjon. Ofte velger jeg musikk etter sinnsstemning og humør, samt aktivitet. Jeg hører f.eks. nesten alltid på rask metal når jeg trener.

Også tør jeg ikke høre på black metal når jeg flyr. Da er jeg redd en eller annen Gud skal bli niforbanna og sende han fuckings Angel of Death etter meg, eller han høye gressklipperen i sort, noe som statistisk sett ikke taler til flypassasjerenes fordel.

Jeg har tatt et lite steg inn i den moderne verden og kjøpt meg en liten mp3-spiller.. Hehe, så den skal jeg prøve å finne ut av.

Jeg hørte mer på musikk før, men etter at ungene kom så trenger jeg ro også...

hare1365380455
Skrevet

Jeg hører på musikk på bussen eller når jeg sitter på pc'en.

På bussen er det musikk som er lastet inn på walkman mobilen, og på pc'en er det Pandora, musikk som jeg har lagt in på pc'en eller norsk radio.

Hva pleier du å høre på?

hare1365380455
Skrevet

Når jeg studerer, fester, sitter i bilen...

Jeg må ha det rolig når jeg leser.....

hare1365380455
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1174517903' post='3578146]

I perioder spiller jeg musikk store deler av dagen, helst om sommeren. Da står pcèn på, så har jeg plugget i en tivoliradio.

Husarbeid oppe (der står ene datamaskina) blir utført med musikk på full guffe.

I bilen hører jeg alltid på cd. Sambo har alltid på radioen, så det er en evigvarendes diskusjon når vi kjører sammen ;o)

På fest må det være musikk, ellers føler jeg meg helt hjelpeløs. Har jeg fest hjemme, drar jeg laptopen bort til anlegget og plugger i, for lyd må det være ;o)

Ja, det har jeg sett! Hihi... :D

fuji1365380447
Skrevet

Har du mange forskjellige cd'er på den?

Ja, jeg har over 300 album der inne. 11 dager med musikk nonstop hvis jeg vil... Den har 30 Giga.

Etter at jeg kjøpte iPoden så har jeg ikke satt på en vanlig CD. Jeg har rippet all musikken som jeg har (og som jeg syntes var verdt det - har ikke akkurat rippet Alphaville med Forever Young osv...).

Deilig å slippe rotet med CD plater i stua, deilig å kunne ha med seg hele platesamlingea overalt.

Skrevet

Ja, det har jeg sett! Hihi... :D

Det har du nok :P

Snart skal jeg på konsert, så jeg bør vel lade opp med rette musikken ;o)

Skrevet

Sjelden jeg virkelig får lyttet til musikk slik jeg gjorde før jeg fikk barn :(

Men av og til kan jeg sette på en CD når jeg gjør husarbeide, eller danser med barna. P4 er kanalen på radioen i bilen. Men er barna med hører vi for tiden heller på "Malin på månen".

Jeg har en drøm om at når barna blir litt større, så kan jeg nyte musikk igjen.

hare1365380455
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1174556256' post='3578244]

Det har du nok :P

Snart skal jeg på konsert, så jeg bør vel lade opp med rette musikken ;o)

Gjør det!! Du får jammen litt av en helg da! :D

hare1365380455
Skrevet

Ja, jeg har over 300 album der inne. 11 dager med musikk nonstop hvis jeg vil... Den har 30 Giga.

Etter at jeg kjøpte iPoden så har jeg ikke satt på en vanlig CD. Jeg har rippet all musikken som jeg har (og som jeg syntes var verdt det - har ikke akkurat rippet Alphaville med Forever Young osv...).

Deilig å slippe rotet med CD plater i stua, deilig å kunne ha med seg hele platesamlingea overalt.

Oj, det var mye! Jeg kjøpte en mp3 for å prøve dette "nye" (hehe), og den har bare 1 GB.

hare1365380455
Skrevet

Sjelden jeg virkelig får lyttet til musikk slik jeg gjorde før jeg fikk barn :(

Men av og til kan jeg sette på en CD når jeg gjør husarbeide, eller danser med barna. P4 er kanalen på radioen i bilen. Men er barna med hører vi for tiden heller på "Malin på månen".

Jeg har en drøm om at når barna blir litt større, så kan jeg nyte musikk igjen.

Jeg håper jeg også får mer tid til å lytte.... :)

Skrevet

Gjør det!! Du får jammen litt av en helg da! :D

Jeg håper det blir moro. Jeg har vært en gang før, men da var jeg alene. Sambo var i fjor, men da lå jeg hjemme nyoperert.

Men jeg skal ta buss inn *iiiiiiiik* Det er ett stort steg for min del, så jeg har planer om å hive innpå noen vinglass først ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...