Gå til innhold

Flørting

Gjest vil hjelpe venninnen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva regner dere som flørting? Venninna mi er opp over ørene forelsket i en mann, og jeg prøver å si til henne at han er interessert. Hun tror ikke at han flørter når han ringer henne hver dag for å få henne med på reise: Det følger med at de planlegger en reise sammen bare to, og har reist sammen for noen uker siden.

Han foreslo for henne at de kunne dele rom for å spare penger, men hun tror ikke at han er interessert siden han ikke prøvde noe videre. Nå er hun sikker på at han ikke vil noe fordi han ikke har invitert henne på noe de dagene de har vært hjemme, men han ringer henne hver dag for å planlegge ny reise.

Hun forteller om en kjapp klem og masse latter og nærhet på den forrige turen. Er jeg på bærtur som tror han må være interessert i henne?

Skrevet

*Hehe* En mann spør ikke en kvinne om de kan dele rom "for å spare penger" med mindre han er interessert! Om ikke annet så interessert i få henne til sengs....

Skrevet

*Hehe* En mann spør ikke en kvinne om de kan dele rom "for å spare penger" med mindre han er interessert! Om ikke annet så interessert i få henne til sengs....

De delte rom på forrige turen, men ikke seng. Hun forteller at de har tenkt å ha det på samme måte på neste tur. Herregud, de skal reise sammen bare to i over to uker og hun er sikker på at han ser på henne kun som en god venninne. Likevel snakker hun om flørting, klemmer og latter.

Jeg tror han er like forelsket i henne som hun i han, men at ingen tar skrittet. Jeg tror ikke dette dreier seg bare om vennskap eller at han er interessert i å få henne til sengs. Hun tar aldri initiativet, og jeg vet ikke hvordan jeg skal få henne til å gjøre det.

Skrevet

Sikker på at han ikke er homse?

Hvorfor skulle jeg tro det? Mannen har da hatt forhold til kvinner før? Homser flørter neppe med kvinner.

Skrevet

Hvorfor skulle jeg tro det? Mannen har da hatt forhold til kvinner før? Homser flørter neppe med kvinner.

Homser flørter like mye med kvinner som hetrofile menn og er ofte både mer oppmerksomme og omtenksomme. De vil ofte være med på leken og spillet men er ikke interessert i noe mer. Det er i hvert fall min erfaring.

Skrevet

Homser flørter like mye med kvinner som hetrofile menn og er ofte både mer oppmerksomme og omtenksomme. De vil ofte være med på leken og spillet men er ikke interessert i noe mer. Det er i hvert fall min erfaring.

I dette tilfellet har ikke mannen stått frem som homse, og han har hatt forhold til kvinner selvom han aldri har vært gift. Jeg synes det virker mer som han er forelsket i min venninne, men er sjenert eller vil ikke gå for fort frem. Hun må ta initiativ for å få svar, men hvordan få henne til det? De skal reise på en lang reise, og mesteparten bare to. Herlighet de må da finne hverandre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...