pekkaline Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Denne var såå treffende på meg! Det finnes så mye rare horoskoper, men dette var skummelt. http://www.altnett.no/6715 0 Siter
Gjest Theotheball Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Jeg satt og leste på akkurat den siden når du la ut den linken. Rart. 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Skrevet 21. mars 2007 Jeg satt og leste på akkurat den siden når du la ut den linken. Rart. Wow! Litt av et sammentreff Var horoskopet klaff for deg? 0 Siter
Gjest Theotheball Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Wow! Litt av et sammentreff Var horoskopet klaff for deg? Jeg er ikke overbevist, men jeg avfeier det ikke. Ved enkelte ting så kan man jo stoppe opp og spørre seg selv om det er tilfeldigheter eller hva er det som skjer. For det er ikke helt uten mening enkelte ganger disse horoskopene. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Så vidt jeg kan se, er det minst 5 av stjernetegnene som passer midt i blinken for meg - og de andre er ikke helt gærne, de heller, om jeg legger godviljen til. 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Skrevet 22. mars 2007 Så vidt jeg kan se, er det minst 5 av stjernetegnene som passer midt i blinken for meg - og de andre er ikke helt gærne, de heller, om jeg legger godviljen til. Jaja, litt gøy var det i allefall 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.