jubalong70 Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Denne er sterk. http://www.resume.se/nyheter/2007/02/16/kroppsfixering-och-sjukdom/index.xml 0 Siter
Excelsion Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Funker godt den ja.. Synes dog de kunne brukt gutter i slike reklamer også.. Jeg er gutt og har hatt anorexia i 6 år... 0 Siter
Gjest mkwkr Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Den var jo klassisk da. Mager jente som ser seg i speilet og tror hun er lubben. Var det ikke slik alle anoreksi-kampanjene var for noen år siden. Er jo bla. slik ungjentene får ideen også, om å sulte seg, så skal de stoppe før de ser "slik" ut. :-) Men egentlig var den jo bra også da, er jo lov å være litt klassisk med et piff. 0 Siter
Gjest donaldine Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Den var jo klassisk da. Mager jente som ser seg i speilet og tror hun er lubben. Var det ikke slik alle anoreksi-kampanjene var for noen år siden. Er jo bla. slik ungjentene får ideen også, om å sulte seg, så skal de stoppe før de ser "slik" ut. :-) Men egentlig var den jo bra også da, er jo lov å være litt klassisk med et piff. Synes ikke "speilbildet" var særlig lubbent! Jeg synes det var en fin kropp jeg! 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Synes ikke "speilbildet" var særlig lubbent! Jeg synes det var en fin kropp jeg! Helt enig! Det var da en høyst normal kvinnekropp det der. Skulle ønske magen min var så flat... ;o) 0 Siter
Gjest mkwkr Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Synes ikke "speilbildet" var særlig lubbent! Jeg synes det var en fin kropp jeg! ja, men er jo ikke det som er poenget da. ungjenter tror det der er lubbent, for hun er ikke superstram og overtrent ... og anorektikere tror de er feite..osv eller kanskje jeg tolker det feil, godt mulig :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Skrevet 23. mars 2007 Funker godt den ja.. Synes dog de kunne brukt gutter i slike reklamer også.. Jeg er gutt og har hatt anorexia i 6 år... Jeg er enig med deg. Det burdet absolutt fokuseres mer på gutter og spiseforstyrrelser også. Media vinkler det mest slik at det er jenter/kvinner som rammes av dette. Men det gjør jo mange gutter og menn også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.