willow Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Trente før jobb i dag, og da jeg skulle ta meg støvlettene etter treninga gikk den ene glidelåsen ikke sammen. Dette har skjedd før, og det har gått greit å fikse, men i dag er det skikkelig vanskelig. Sitter på jobb, uten sko, og fryser på bena...etter å ha prøvd å ha fikset glidelåsen gang på gang. Vet jeg må få korrigert den hos en skomaker, men jeg trenger en midlertidlig løsning...så jeg slipper å gå i sokkelesten hjem. heeeeeelp....*Sukk^* 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Binders, strikk, tyggegummi? Stiftemaskin blir vel kanskje litt dumt da den kan ødelegge støvlettene. Bare noen forslag! You'r welcome!! 0 Siter
willow Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Skrevet 22. mars 2007 Binders, strikk, tyggegummi? Stiftemaskin blir vel kanskje litt dumt da den kan ødelegge støvlettene. Bare noen forslag! You'r welcome!! ja, det er skinn. så det kan bli fatalt...... binders kanskje...på et eller annet vis. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.