Caloni Makaroni Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Ungdommer går rundt i pysjbukser på skolen og fritiden. Trenden startet for...tja...en del mnd siden? Usikker på det. Noen sa til meg at det var et sosiologisk eksperiment, at det startet med at noen "innførte" dette på en ungdomsskole i Oslo, for å se hvor fort noe sånt kunne spre seg. Jeg bor i Trondheim, og ser dette daglig. Er det noen som vet noe mer om dette? Som har en konkret kilde jeg kan forholde meg til? 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Jeg har lagt merke til disse slaskete buksene ungdommen går i. Er det pysjbukser altså? Himmel! Alt blir visst mote bare de rette folka går med det. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Skrevet 22. mars 2007 Jeg har lagt merke til disse slaskete buksene ungdommen går i. Er det pysjbukser altså? Himmel! Alt blir visst mote bare de rette folka går med det. Nettopp! Og etter hva jeg har hørt så var altså dette noe som ble satt igang ved en ungdomsskole (på vestkanten) i Oslo, for å se hva ungdom faktisk går med på, så lenge de tror at det er en ny trend. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Nettopp! Og etter hva jeg har hørt så var altså dette noe som ble satt igang ved en ungdomsskole (på vestkanten) i Oslo, for å se hva ungdom faktisk går med på, så lenge de tror at det er en ny trend. Men gud for en deilig trend da i motsetning til magen bar og trange korte bukser. Passer meg mye bedre liksom , men jeg går nok bare i slaskebuksen hjemme jeg da. 0 Siter
carmela Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Men hvordan vet du at det er pysjbukser, og ikke bare noen slitne joggebukser de går med? Er der bilder av måner, bamser osv på, så kan jeg forstå det, men hvis de kun er ensfargede, da er det vel vanskeliger å skille de to? 0 Siter
morsan Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 De er ikke de første, bare se her *S* http://rita.nrk.no/img/129083.jpeg 0 Siter
Zombiebob Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Nja, har sett "pysjbukser" for utebruk til salg på blant annet HM... så jeg er ikke helt sikker på at dette stemmer. Men det er en god historie. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Men hvordan vet du at det er pysjbukser, og ikke bare noen slitne joggebukser de går med? Er der bilder av måner, bamser osv på, så kan jeg forstå det, men hvis de kun er ensfargede, da er det vel vanskeliger å skille de to? De er i flanell og gjerne i ruter... (ser sånn ut på avstand i alle fall) 0 Siter
Gjest moten skifter Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Broren min fikk en slik bukse til jul i forfjor. Det er nok mote og ikke et eksperiment... 0 Siter
meg__123! Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 De er i flanell og gjerne i ruter... (ser sånn ut på avstand i alle fall) sånne bukser selger de i sportsbutikken, syns de er ganske kule jeg. 0 Siter
carmela Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 De er i flanell og gjerne i ruter... (ser sånn ut på avstand i alle fall) Ok, flanell er vel et typisk pysj-stoff... Så da skjønner jeg. Likevel, med alle rare moteklær som folk ikler seg nå idag, så tror ikke jeg at jeg ville reagert uansett...hehe 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 sånne bukser selger de i sportsbutikken, syns de er ganske kule jeg. De er helt sikkert kjempegode å gå i! Men jeg hadde ikke vist meg offentlig iført en sånn nei... ) 0 Siter
Gjest Cezalion Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 sånne bukser selger de i sportsbutikken, syns de er ganske kule jeg. De du tenker på (fra sportsbutikken) er vel BULA-bukser til 500 kr. og kan ikke sammenlignes med pysjbukser. 0 Siter
Gjest Cezalion Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Fjortiser har gått i pysj-/joggebukser her i Oslo i halvannet år. Behagelig, sikkert, men stygt. 0 Siter
meg__123! Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 De du tenker på (fra sportsbutikken) er vel BULA-bukser til 500 kr. og kan ikke sammenlignes med pysjbukser. ja er kanskje de jeg tenkte på.. de er hvertfall rutete.. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Hehe, det SER helt utrolig slum ut da. At det skal være tøft å gå i, skjønner jeg ikke. Men det er kanskje bedre enn de hudtette dongri buksene da. 0 Siter
Gjest liten løve Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 En venninne av meg var utvekslingselev i USA for fire år siden og da var pysjdresser veldig inn der.... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Her i osloområdet har de i hvert fall gått med pysjbukser i over et år. Er det ikke nærmest litt på vei ut igjen, da tro? For øvrig kan jeg huske at vi gikk rundt med lange underbukser på 80-tallet, så det er vanskelig å synes pysj er så ellevilt. ;o) 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Men hvordan vet du at det er pysjbukser, og ikke bare noen slitne joggebukser de går med? Er der bilder av måner, bamser osv på, så kan jeg forstå det, men hvis de kun er ensfargede, da er det vel vanskeliger å skille de to? Jeg ser stadig både bamser og måner på jobben ja. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Skrevet 22. mars 2007 De er ikke de første, bare se her *S* http://rita.nrk.no/img/129083.jpeg Oppi en seng teller ikke 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.