Gå til innhold

139 kroner - uten et svar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette virker skikkelig useriøst. Sendte et spørsmål for to arbeidsdager siden og betalte med VISA-kort over nett og har ennå ikke fått noe svar. Dersom tjenesten er lagt ned burde det vært gitt beskjed om dette før man betalte....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri fått meg til å betale for å få et svar her inne. Har hatt mange spørsmål, men trenger man svar fra lege, så er det like greit å ringe sin egen lege. Det koster like mye, og man får svar fra en som kjenner seg...

Du får sikkert ei eller annen unnskyldning fra "en eller annen" etter hvert. Det har vi sett her inne før... :)

Skrevet

Jeg har aldri fått meg til å betale for å få et svar her inne. Har hatt mange spørsmål, men trenger man svar fra lege, så er det like greit å ringe sin egen lege. Det koster like mye, og man får svar fra en som kjenner seg...

Du får sikkert ei eller annen unnskyldning fra "en eller annen" etter hvert. Det har vi sett her inne før... :)

Hei, takk for svar. Hyggelig at noen svarer:-)

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å betale noe og det stod ikke noe om at det kostet noe da jeg sendte inn spørsmålet. Men etter at jeg trykket på "send" knappen ble jeg videresendt til en betalingsløsning hvor jeg måtte fylle inn VISA nr. Ettersom jeg håpet på et kjapt svar fylte jeg inn opplysningene og har blitt trukket 139 kroner.

Sidene gir jo et seriøst inntrykk med masse eksperter som står oppført med bilde og tekst. Ettersom ventetiden hos fastlegen er lang trodde jeg at dette kunne være løsningen...

Skjønner ikke at ikke Legeforeningen eller Helsetilsynet reagerer på en slik useriøs behandling av folks helse?

Gjest Les betingelsene først
Skrevet

Hei, takk for svar. Hyggelig at noen svarer:-)

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å betale noe og det stod ikke noe om at det kostet noe da jeg sendte inn spørsmålet. Men etter at jeg trykket på "send" knappen ble jeg videresendt til en betalingsløsning hvor jeg måtte fylle inn VISA nr. Ettersom jeg håpet på et kjapt svar fylte jeg inn opplysningene og har blitt trukket 139 kroner.

Sidene gir jo et seriøst inntrykk med masse eksperter som står oppført med bilde og tekst. Ettersom ventetiden hos fastlegen er lang trodde jeg at dette kunne være løsningen...

Skjønner ikke at ikke Legeforeningen eller Helsetilsynet reagerer på en slik useriøs behandling av folks helse?

Det står da at det som regel går mellom tre og fem dager til du får svar. Fagpersonene her sitter jo ikke foran PCen hele tiden, derfor tar det tid.

Skrevet

Send heller klage til webmasters adresse. Tror det er [email protected]. Men det står jo at det gjerne tar 5 dager, så du har jo ingenting å klage over. ;) Og hvis du drar opp visa-kortet bare hver gang det kommer noe betalingsgreier på skjermen, uten å lese noe som helst om det først, så bør du være glad det bare var 139 kr det var snakk om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...