mat42 Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Dette virker skikkelig useriøst. Sendte et spørsmål for to arbeidsdager siden og betalte med VISA-kort over nett og har ennå ikke fått noe svar. Dersom tjenesten er lagt ned burde det vært gitt beskjed om dette før man betalte.... 0 Siter
Line Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Jeg har aldri fått meg til å betale for å få et svar her inne. Har hatt mange spørsmål, men trenger man svar fra lege, så er det like greit å ringe sin egen lege. Det koster like mye, og man får svar fra en som kjenner seg... Du får sikkert ei eller annen unnskyldning fra "en eller annen" etter hvert. Det har vi sett her inne før... 0 Siter
mat42 Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Skrevet 22. mars 2007 Jeg har aldri fått meg til å betale for å få et svar her inne. Har hatt mange spørsmål, men trenger man svar fra lege, så er det like greit å ringe sin egen lege. Det koster like mye, og man får svar fra en som kjenner seg... Du får sikkert ei eller annen unnskyldning fra "en eller annen" etter hvert. Det har vi sett her inne før... Hei, takk for svar. Hyggelig at noen svarer:-) Jeg hadde egentlig ikke tenkt å betale noe og det stod ikke noe om at det kostet noe da jeg sendte inn spørsmålet. Men etter at jeg trykket på "send" knappen ble jeg videresendt til en betalingsløsning hvor jeg måtte fylle inn VISA nr. Ettersom jeg håpet på et kjapt svar fylte jeg inn opplysningene og har blitt trukket 139 kroner. Sidene gir jo et seriøst inntrykk med masse eksperter som står oppført med bilde og tekst. Ettersom ventetiden hos fastlegen er lang trodde jeg at dette kunne være løsningen... Skjønner ikke at ikke Legeforeningen eller Helsetilsynet reagerer på en slik useriøs behandling av folks helse? 0 Siter
Gjest Les betingelsene først Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Hei, takk for svar. Hyggelig at noen svarer:-) Jeg hadde egentlig ikke tenkt å betale noe og det stod ikke noe om at det kostet noe da jeg sendte inn spørsmålet. Men etter at jeg trykket på "send" knappen ble jeg videresendt til en betalingsløsning hvor jeg måtte fylle inn VISA nr. Ettersom jeg håpet på et kjapt svar fylte jeg inn opplysningene og har blitt trukket 139 kroner. Sidene gir jo et seriøst inntrykk med masse eksperter som står oppført med bilde og tekst. Ettersom ventetiden hos fastlegen er lang trodde jeg at dette kunne være løsningen... Skjønner ikke at ikke Legeforeningen eller Helsetilsynet reagerer på en slik useriøs behandling av folks helse? Det står da at det som regel går mellom tre og fem dager til du får svar. Fagpersonene her sitter jo ikke foran PCen hele tiden, derfor tar det tid. 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Send heller klage til webmasters adresse. Tror det er [email protected]. Men det står jo at det gjerne tar 5 dager, så du har jo ingenting å klage over. Og hvis du drar opp visa-kortet bare hver gang det kommer noe betalingsgreier på skjermen, uten å lese noe som helst om det først, så bør du være glad det bare var 139 kr det var snakk om. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.