Gjest Vil spille Sonic :( Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Har en bærbar Acer pc på litt over et år, og nå har jeg vært og kjøpt spill på Spaceworld... Ikke F om de funker! Det står "download successfull", men så låser det seg liksom. Utrolig frustrerende :-( Noen som vet hva som kan vere galt? Maskina er jo ganske ny så skulle tro den "taklet" spillene......? 0 Siter
Gjest Vil spille Sonic :( Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Hvilken modell er det da? Shit...husker ikke i farten.. er ikke hjemme nå... En kompis sa det kunne vere den var for god for spillet.....? Det er mangt slag.... 0 Siter
Gjest acer aspire Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Jeg har Acer aspire ettellerannet. og den suger.. Den er bare ett år, men har mye problemer..håper du finner ut hva det er da, så du får spille=) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Vi har Acer, men den er vel 2 år kanskje, mannen min måtte bare få byttet den ut som jobbpc da den var alt for treg. Dritt PC. Nå har vi kjøpt HP. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.