Gå til innhold

PC-spill-kluss.....

Gjest Vil spille Sonic :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en bærbar Acer pc på litt over et år, og nå har jeg vært og kjøpt spill på Spaceworld... Ikke F om de funker! Det står "download successfull", men så låser det seg liksom. Utrolig frustrerende :-(

Noen som vet hva som kan vere galt? Maskina er jo ganske ny så skulle tro den "taklet" spillene......?

Skrevet

Hvilken modell er det da?

Shit...husker ikke i farten.. er ikke hjemme nå... :(

En kompis sa det kunne vere den var for god for spillet.....? Det er mangt slag....

Gjest acer aspire
Skrevet

Jeg har Acer aspire ettellerannet. og den suger.. Den er bare ett år, men har mye problemer..håper du finner ut hva det er da, så du får spille=)

fei1365380229
Skrevet

Vi har Acer, men den er vel 2 år kanskje, mannen min måtte bare få byttet den ut som jobbpc da den var alt for treg. Dritt PC. Nå har vi kjøpt HP.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...